Een vast bodynet schema maken..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een vast bodynet schema maken..

Yo Allemaal...

er komen nogal veel mensen die vragen om train en voedingschema of we dat voor kunne schotelen..maar mss is het een idee dat we gezamelijk met bodynet wat schemas gaan maken en dat op het forum zetten zodat ze een beetje kunne kijken hoe het eruit ziet enzo..Gewoon de bassisdingen erin die je moet doen etc etc zodat we niet alles elke keer weer opnieuw moeten voorleggen..zelfde met trainignschemas gewoon vaste oefeningen de basis.Die je moet doen en die belangrijk zijn.

dus als we gezamelijk dan trainignschema en voedingschema maken dan maken we der een vaste pagina van..

het is toch gek bij normale voedingschema als je dat voor het eerst ziet en je ziet allemaal rare voeding staan die je nog nooit heb gegeten..dus dan kenne we beter een soort vast schema makenwat aangeraden is door bodynet en dat ze daar dan de basis uit kunne halen ofzo.

Greetz

Op zich een goed idee!!
    Maar nu zal dat wel duidelijk aangegeven moeten worden en niet in een sticky de vraagsteller is meestal te lui om te kijken of er ook stickys zijn.
    Maar je kunt ze er wel na verwijzen uiteraard.
    Goed id!
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

is misschien wel een goed idee ja.

alleen net wat owolde zegt als ze al te lui zijn om even verder te kijken zal het weinig uit halen.
      sommige mensen willen niet eens rond kijken, maar dat het zo even in hun topic wordt voorgeschotelt.

maar het is het proberen waard
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

train schema zou nog wel gaan maar voeding heeft geen zin denk dat is voor iedereen weer anders en persoonlijk
        Who's the Chef

Comment

nou..iedreen moet toch wel dezelfde producten eten ..... want heel veel moet je gewoon eten.........zoveel goede producten voor bodybuilden is er ook weer niet.

Comment

Bij trainingsschema's zou ik zeggen oke.

Voedingsschemas kan je wel maken.. maar ieder persoon is toch anders en bij niet iedereen werkt het lichaam hetzelfde en niet ieder zijn lichaam reageerd hetzelfde.

Dus vind het in dat opzicht niet echt goed.

Je kan pas een voedingsschema maken aan de hand van wat iemand nu gewend is te eten en als iemand heel weinig eet bv. 1000 call wat voor ons veel te weinig is. Kan je moeilijk gelijk een schema maken van 2000 call of meer.

Aan de hand van wat diegene eet kan je alleen aanpassingen gaan doen. Ervoor zorgen dat er regelmaat in de maaltiojden zit zoals sommige normaal gewend zijn 3 maaltijden te nemen en ik bv 7. Daar moeten ze eerst naar toe werken en ook natuurlijk de voeding aanpassen. En telkens een stapje verder.

Vind het voor voeding niet echt handig dus...

Comment

Dat was een lange post voor jou doen,Paars!

Comment

Vind het een symphatiek idee maar zal er persoonlijk niks aan doen. Blijf van mening dat mensen de moeite moeten nemen om te posten hoe/wat ze nu eten/trainen zodat daar commentaar op gegeven kan worden.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik vind het ook wel een goed idee, maar ik voel meer wat voor goede stickies met basis dingen. Hoe dus een goed basis schema eruit zou moeten zien.
                  Dat de mensen zelf wat in elkaar kunnen knutselen.

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

jah, ik heb in het begin super veel gezocht naar een begin zegmaar, later kwam ik er dus achter dat je 1 spiergroep per week moet doen, geen meerdere grote spiergroepen op 1 dag moet doen, goed moet eten je basis is, koolhydraten voor herstel is eiwitten opbouw en vet tja krijg je meeste energie van. dat zou makkelijk zijn als er een soort standaard iets van zou zijn!
                    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Ik vind het wel een goed idee maar je hebt echt verschillende schemas voor verschillende mensen. Het is wel leuk om misschien 3 gemiddelde schematjes te maken. Sowieso interressant om te kijken wat iedereen er van denkt en hoe iedereen zijn favorite schema ziet...

Ik zal ff een topicje openen en een beginnetje maken.

grtz T
                      185 cm
                      100 kilo +/-
                      17 % bf

Favorite: Barbell Flat Bench Press
                      Bench Press:  105 kilo

If ya cant take the shame, dont play the game

Comment

Het is inderdaad een goed idee om dingen proberen te verbeterenen zo de site leukker te maken. Maar trainingsschema's en voedingsschema's zijn inderdaad een persoonlijke questie. Misschien is het dan handiger om bepaalde bassisregels te verwoorden zodat we de algemene beginselen op het foorum zetten en de mensen hum eigen plan eruit kunnen trekken. Voorbeeld: Niet een voedingsschema, maar zeggen waar je op moet letten en wat goed is om te eten en wat slecht is. Dat je bepaalde voeding moet eten. Voor trainings schema's welke oef. je het beste kan beginnen evenals de bassisregels voor trainen.

Zo staat er de nodige info op maar niet voor speciafiek 1 persoon.

greetz fiedel
                        als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 27 2005,13:41)]Vind het een symphatiek idee maar zal er persoonlijk niks aan doen. Blijf van mening dat mensen de moeite moeten nemen om te posten hoe/wat ze nu eten/trainen zodat daar commentaar op gegeven kan worden.

Greets...

je moet er wel wat voor over hebben ben ik helemaal mee eens
                          Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X