Niet trainen op roids is effectiever dan naturel trainen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dexie View Post
    Jij quotte mij en snapte het zelf niet helemaal hoor volgens mij.. rofl
    Jij bent neto61?
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Mensen die anabolen gebruiken om "groot" te worden hebben issues. Of ze liggen niet goed in de markt (chicjs) endenken dat te compenseren. Of hebben andere issues. Of ze gaan voor een carrière voor bb/fitness waar ik het dus wel begrijp.
      Wow, jij hebt tegenwoordig wel een erg simplistische visie op het bodybuilding en AAS gekregen. Deze zag ik niet aankomen van jou .
      "Straight outta gym"

Comment

Roidrage ? Nee hahaha grapje. Wist niet dat je meteen boos zou worden. Laat het dan maar.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Roidrage ? Nee hahaha grapje. Wist niet dat je meteen boos zou worden. Laat het dan maar.
          Haha nee hoir, wellicht komt het zo over maar ik ben echt niet boos, beledigd of wat dan ook.
          Vind het gewoon bijzonder hoe je alle as gebruikers op de profs na issues vind hebben.
          Ik gebruik maar al zou ik dat niet doen zou ik geen seconde stilstaan bij diegene die het wel doen, hun zaak, hun leven ik krn ze verder niet.

Btw as of wat dan ook gebruiken voor aandacht, chicks etc is natuurlijk bs vd bovenste plank alles wat je doet moet je voor jezelf doen en in bepaalde mate voor je geliefden.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            Jij bent neto61?
            kans is klein

Comment

Zou je kuren juist niet laten omwille van je geliefden? Ik bedoel kans op (vroegtijdig) overlijden/ het ontstaan van complicaties in het lichaam neemt toe (ja ook bij verantwoord gebruik)..
              Ik bedoel er zijn ook alcoholverslaafden die stoppen met drinken zodra ze kids krijgen.

Comment

Hmmm glad ijs Aktito...
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Hmmm glad ijs Aktito...
                  Het is ook geen verwijt of iets hoor.. Ik heb niks tegen kuren namelijk, dat zijn afwegingen die iedereen voor zichzelf maakt.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Haha nee hoir, wellicht komt het zo over maar ik ben echt niet boos, beledigd of wat dan ook.Vind het gewoon bijzonder hoe je alle as gebruikers op de profs na issues vind hebben.Ik gebruik maar al zou ik dat niet doen zou ik geen seconde stilstaan bij diegene die het wel doen, hun zaak, hun leven ik krn ze verder niet.Btw as of wat dan ook gebruiken voor aandacht, chicks etc is natuurlijk bs vd bovenste plank alles wat je doet moet je voor jezelf doen en in bepaalde mate voor je geliefden.
                    Ja, ik moet toegeven het staat een beetje raar. Alsof alle gebruikers halve garen zijn. Op dit forum zie ik dat mensen serieuzer bezig zijn en im vroeg dan ook wat mensen die serieus trainen aanzet om anabolen te gebruiken. Is dat omdat anderen sneller groeien dan hun? Willen ze het proberen, gewoon omdat het kan? Hoe komen zij tot deze beslissing. De meeste gebruikers die ik ken zijn halve garen. Ik ben vaak in scheveningen en al die gasten daar kuren voor vaderland. Allemaal voor de show, beetje bloemendaal interessant doen. Maar zijn gewoon allemaal onzeker als de tering dat ze niet goed vallen in de groep. Ook sommige maatjes, gebruiken in de zomer wat orals en zien er nog ecto uit, maar nu wel met een geraamtepack. Allemaal omdat ze snel groot willen worden om wat aanzien te krijgen. Bb is voor hun niet hetzelfde, ze gebruiken aas met andere doeleinde. Zal mijn mening wat bijstellen maar het gros van de anabool gebruikers doet maar wat. Jij ofcourse niet, maar val jou en andere gebruikers hier niet aan. Stond wel een beetje raar. @ wpb jammer dan.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Die jongens trainen ook niet omwille van de sport maar puur 100% voor de looks

Comment

Originally posted by aktito View Post
                        Zou je kuren juist niet laten omwille van je geliefden? Ik bedoel kans op (vroegtijdig) overlijden/ het ontstaan van complicaties in het lichaam neemt toe (ja ook bij verantwoord gebruik)..
                        Ik bedoel er zijn ook alcoholverslaafden die stoppen met drinken zodra ze kids krijgen.
                        Mmmm,ik vind dit toch wel een goed punt.

Ik ben gestopt met alcoholgebruik(beter zwaar alcoholmisbruik),drugs en roken toen mijn zoontje geboren zou worden.

Weliswaar heb ik een winstrolkuurtje gedaan waar ik al niet echt een goed gevoel over had richting mijn vriendin en kinderen(zij weet dit niet),maar het echte kuren zal ik waarschijnlijk niet aan beginnen omdat ik dat niet kan maken richting hen.
                        Dat is meer ook het idee"stel dat er wat misgaat".
                        Het zou wel erg sneu zijn omdat ik wat groter wil worden.

Zeg nooit nooit maar voorlopig overheerst dat gevoel.

Eerlijkheidshalve speelt het ook wel mee dat ik niet op een sportschool train waar je continue aan de verleiding wordt blootgesteld,anders weet ik niet zeker of ik er nog zo over denk.
                        Gelukkig dus eigenlijk maar
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                          Totaal 3 maanden serieus getraind. Begon op 52kg lol. De rest beetje aankloten of niks doen (:

maar zal snel genoeg over zijn dat je me als voorbeeld kan gebruiken hihi
                          > Dex: 2013 it's serious log, gepost Jan 2013
                          > 3 maanden serieus getraind

Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Originally posted by haci View Post
                            > Dex: 2013 it's serious log, gepost Jan 2013
                            > 3 maanden serieus getraind
                            Dude... kap jij eens man, aasgier. Ik ben ook weleens een lul maar kun je nou nooit eens een keertje opbouwend zijn... wees dan op zijn minst grappig. Daarnaast wil jij nou echt over mensen hun fysiek lachen?
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Mensen die anabolen gebruiken om "groot" te worden hebben issues. Of ze liggen niet goed in de markt (chicjs) endenken dat te compenseren. Of hebben andere issues. Of ze gaan voor een carrière voor bb/fitness waar ik het dus wel begrijp.
                              zegt de gozer die zich een jaar lang voordeed als een dooie australier
                              Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Originally posted by aktito View Post
                                Wat mij betreft geen glad ijs, ik stop na dit jaar met kuren en dat komt denk ik doordat ik besef dat ik zuinig op mezelf moet zijn ald ik ook me kleinkinderen wil leren kennen.
                                Heb dit ook zo thuis afgesproken, aantal jaar, altijd bloedtesten, en dan klaar.
                                Droom wel vaak over trt etc maar dat is nu niet interessant, dus straks gewoon verder zonder kuren, dat heb ik langer gedaan dan trainen me kuren dus lijkt me geen probleem.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X