Originally posted by Dexie
View Post
Niet trainen op roids is effectiever dan naturel trainen.
Collapse
X
-
Originally posted by Nocerino View PostMensen die anabolen gebruiken om "groot" te worden hebben issues. Of ze liggen niet goed in de markt (chicjs) endenken dat te compenseren. Of hebben andere issues. Of ze gaan voor een carrière voor bb/fitness waar ik het dus wel begrijp."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostRoidrage ? Nee hahaha grapje. Wist niet dat je meteen boos zou worden. Laat het dan maar.
Vind het gewoon bijzonder hoe je alle as gebruikers op de profs na issues vind hebben.
Ik gebruik maar al zou ik dat niet doen zou ik geen seconde stilstaan bij diegene die het wel doen, hun zaak, hun leven ik krn ze verder niet.
Btw as of wat dan ook gebruiken voor aandacht, chicks etc is natuurlijk bs vd bovenste plank alles wat je doet moet je voor jezelf doen en in bepaalde mate voor je geliefden.
Comment
-
Zou je kuren juist niet laten omwille van je geliefden? Ik bedoel kans op (vroegtijdig) overlijden/ het ontstaan van complicaties in het lichaam neemt toe (ja ook bij verantwoord gebruik)..
Ik bedoel er zijn ook alcoholverslaafden die stoppen met drinken zodra ze kids krijgen.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostHaha nee hoir, wellicht komt het zo over maar ik ben echt niet boos, beledigd of wat dan ook.Vind het gewoon bijzonder hoe je alle as gebruikers op de profs na issues vind hebben.Ik gebruik maar al zou ik dat niet doen zou ik geen seconde stilstaan bij diegene die het wel doen, hun zaak, hun leven ik krn ze verder niet.Btw as of wat dan ook gebruiken voor aandacht, chicks etc is natuurlijk bs vd bovenste plank alles wat je doet moet je voor jezelf doen en in bepaalde mate voor je geliefden."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by aktito View PostZou je kuren juist niet laten omwille van je geliefden? Ik bedoel kans op (vroegtijdig) overlijden/ het ontstaan van complicaties in het lichaam neemt toe (ja ook bij verantwoord gebruik)..
Ik bedoel er zijn ook alcoholverslaafden die stoppen met drinken zodra ze kids krijgen.
Ik ben gestopt met alcoholgebruik(beter zwaar alcoholmisbruik),drugs en roken toen mijn zoontje geboren zou worden.
Weliswaar heb ik een winstrolkuurtje gedaan waar ik al niet echt een goed gevoel over had richting mijn vriendin en kinderen(zij weet dit niet),maar het echte kuren zal ik waarschijnlijk niet aan beginnen omdat ik dat niet kan maken richting hen.
Dat is meer ook het idee"stel dat er wat misgaat".
Het zou wel erg sneu zijn omdat ik wat groter wil worden.
Zeg nooit nooit maar voorlopig overheerst dat gevoel.
Eerlijkheidshalve speelt het ook wel mee dat ik niet op een sportschool train waar je continue aan de verleiding wordt blootgesteld,anders weet ik niet zeker of ik er nog zo over denk.
Gelukkig dus eigenlijk maarDIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostTotaal 3 maanden serieus getraind. Begon op 52kg lol. De rest beetje aankloten of niks doen (:
maar zal snel genoeg over zijn dat je me als voorbeeld kan gebruiken hihi
> 3 maanden serieus getraind
Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Originally posted by haci View Post> Dex: 2013 it's serious log, gepost Jan 2013
> 3 maanden serieus getraindBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostMensen die anabolen gebruiken om "groot" te worden hebben issues. Of ze liggen niet goed in de markt (chicjs) endenken dat te compenseren. Of hebben andere issues. Of ze gaan voor een carrière voor bb/fitness waar ik het dus wel begrijp.Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Originally posted by aktito View PostZou je kuren juist niet laten omwille van je geliefden? Ik bedoel kans op (vroegtijdig) overlijden/ het ontstaan van complicaties in het lichaam neemt toe (ja ook bij verantwoord gebruik)..
Heb dit ook zo thuis afgesproken, aantal jaar, altijd bloedtesten, en dan klaar.
Droom wel vaak over trt etc maar dat is nu niet interessant, dus straks gewoon verder zonder kuren, dat heb ik langer gedaan dan trainen me kuren dus lijkt me geen probleem.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment