Joetjoep or phaseboek filmpje of the day!
Collapse
X
-
-
Originally posted by rainman View PostNaast zijn damprestaties was Jannes van der Wal bij het grote publiek vooral bekend van zijn meestal humoristische televisieoptredens en soms excentrieke optreden, zowel achter het dambord als in het dagelijks leven. Zo miste hij ooit het NK dammen in Utrecht omdat hij in de trein in slaap was gevallen en enkele keren tussen Groningen en Zwolle heen en weer was gereden. De Gelderse dambond besloot hem in 1988 te boycotten nadat hij in die provincie tweemaal verstek had laten gaan bij toernooien waar hij de hoofdgast was.
Een bekend citaat van Van der Wal is: Een dammer praat niet veel. Als hij naar de bakker gaat zegt hij bijvoorbeeld: "Eén brood".
Jannes was een apart geval!
Comment
-
Haha,totaal niet!Erg saaie sport zelfs.
Maar ik vind mensen die afwijken van wat 'normaal'wordt gevonden,altijd erg interessant.
Of dat nou dammers,acteurs of sporters zijn,maakt mij niks uit.
Als ze een eigen mening hebben en schijt aan wat andere mensen van ze denken,vind ik top
Voor de meeste jonge leden hier die hem niet eens kennen ,is het gewoon een nerd,maar hij was wel helemaal zichzelf.Ook al was hij erg wereldvreemd.
Of eigenlijk:knettergek!
Ik kwam zijn naam ineens op internet,vandaar plaatste ik het.
Wie valt er nou in slaap in de trein en mist daardoor het nk dammen waar hij zeker kampioen zou worden.
Apart toch?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostHaha,totaal niet!Erg saaie sport zelfs.
Maar ik vind mensen die afwijken van wat 'normaal'wordt gevonden,altijd erg interessant.
Of dat nou dammers,acteurs of sporters zijn,maakt mij niks uit.
Als ze een eigen mening hebben en schijt aan wat andere mensen van ze denken,vind ik top
Voor de meeste jonge leden hier die hem niet eens kennen ,is het gewoon een nerd,maar hij was wel helemaal zichzelf.Ook al was hij erg wereldvreemd.
Of eigenlijk:knettergek!
Ik kwam zijn naam ineens op internet,vandaar plaatste ik het.
Wie valt er nou in slaap in de trein en mist daardoor het nk dammen waar hij zeker kampioen zou worden.
Apart toch?
Wie ik een tijdje geleden intressant vond is Charles Manson. Ook een heel raar figuur
Comment
-
-
-
-
One Love, One Game, One Desire.
BP: 2x 110kg, SQ: 1x 130kg, DL: 5x 130kg
Comment
-
-
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment