Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (red @ Apr. 21 2005,17:46)]En wat de paus betreft.... ik heb hier al eens eerder gezegt dat je van mijn part alle kerken moskeeen koninkrijkszalen en andere onzin ceremonieel in de brand mag steken
Eens!!!! Een bondgenoot.
Hmm op Xeno wil ik niet eens reageren.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
@shanasse : nou nou zo ken ie wel weer hoor met broekkie...hijweet heus wel wat er aan de gaande in die tijd is gebeurt...maar tis verlede tijd en wat boeit dat nou..Komt gelukkig niet meer voor dus moet je gewoon achter je laten vind ik dan.
anyway curiosio zal binnekort ook wel een buikkie krijgen dan
en wat maken we ons druk wat ken die oude paus van 78 jaar nu aanrichten
Freek jongen als ik jou was zou ik wat vaker het journaal kijken...... Dan zie je dat het nog helemaal niet afgelopen is......
MAAR JA WAT KAN JOU EN JE MAATJE DAT NOU BOEIE
ik kijk idd geen journaal en amper nog tv.... zit alleen achter de compo,kijk veel films en doe keihard trainen...en maak plezier int weekend met vrienden en vriendinne voor de rest zal het me niks schelen eigenlijk..kijk soms rtlboulevaart ... is dat voldoende .zolang alles nog goed gaat in ons goed nederland maak ik me nergens zorgen over en als er wat gebeurt zie ik het wel...
ja sorry hoor dat het mij niet boeit en ik weet best wel wat van de 2WO af or...kep ges ook als examenvak... niet dat dat verder boeit maar toch. ja het interesseert me verder niet het is 60 jaar geleden man echt naja. en nog ff over betrokkenheid ofsow...naja me ene opa had joden in ze huis en me andere opa heeft me oma leren kennen in het verzet. dus het is niet zo dat het zo ver van me af staat ofsow ik kan me meer druk maken om wat er nu in de wereld gebeurt. zoals de intergratie van allochtonen in nederland en geloof ik me ik trap niet tegen de hele wereld aan or... ik kan niet wachten tot ik kan stemmen ....op wilders...
Yeah yo man cool dat je zo reageert jij bent echt wel tof ik wil ook zoals jij zijn..
Ik hoop voor jou dat er oorlog uitbreekt en dat al je dierbaren daarbij gevangen worden genomen en gemarteld en dat je mag toekijken en janken zul je....
TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
je bent trouwens niet de enige die zo wilt zijn als mij. ik word door veel mensen in mijn omgeving gezien als groot voorbeeld/god. dus join de club "jochie"
Yeah yo man cool dat je zo reageert jij bent echt wel tof ik wil ook zoals jij zijn..
Ik hoop voor jou dat er oorlog uitbreekt en dat al je dierbaren daarbij gevangen worden genomen en gemarteld en dat je mag toekijken en janken zul je....
TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
je bent trouwens niet de enige die zo wilt zijn als mij. ik word door veel mensen in mijn omgeving gezien als groot voorbeeld/god. Â dus join de club "jochie"
Talk to my hand klein godje van me.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Waar mensen zich hier wel niet druk om maken zeg!!! Zorg eerst maar in Nl dat het leefklimaat weer eens normaal word, voordat we gaan oordelen over dingen die zover van je bed staan.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment