Broeken met rek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Of zijn "cowboys in Amerika" opeens het summum van mannelijkheid? In dat geval moeten ze het gewoon niet hardop zeggen dat ze stretchbroeken dragen.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Eindeloze discussie in opkomst als ik hier op in ga.
      Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Stretchbroek heeft een beetje a gay ring to it... wees eerlijk Is het mss een idee om broeken te kopen die passen? Ik zie niet hoe de grootte van je quads invloed heeft op hoeveel broeken je verslijt?
        Met zijn lengte en breedte van zijn bovenbenen kan het knap lastig zijn om een goede passende broek te vinden, laat staan als hij een bepaald budget heeft.
        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Het probleem is dat er gewoon geen broeken zijn die passen. Min maat bestaat niet. Alles gaat kapot omdat de binnenkant van mijn bovenbenen tegen elkaar aankomen of omdat de broeken niet genoeg ruimte bij het kruis hebben waardoor een te grote stap of beweging fataal is voor de broek. Je kan trouwens niet aan een broek zien of het stretch is of niet. Het ziet er precies hetzelfde uit als andere broeken. Volgens mij heb je het verkeerde beeld van stretch voor je
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Geen smoesjes mannen

http://www.youtube.com/watch?v=Vw9LOrHU8JI

Comment

Originally posted by pescatore View Post
              Hoe kom je bij dat filmpje? Kwam dit als resultaat toen je bij youtube stretchbroek intikte?
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Haha, nee man is RuPaul, iedereen die vroeg in de jaren '80 geboren is of eerder zou hem moeten kennen

Comment

nikis mis met stretch man..ik loop hard in een legging

Comment

Ik draag tegenwoordig meestal chino's.. vaak van de sting.. zitten lekker ruim rond mn quads en iets tighter rond de kuiten. Geeft ook nog optisch effect dat mn quads nog groter lijken. Maar heerlijke bewegingsvrijheid.
                    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Blue blood op Levi's gaan niet snel stuk. Koop ze in de sale en het is een prima prijs.
                      Als je broeken van de primark of H&M koopt en dan schrikt dat ze scheuren, come on man. Kwaliteit over kwanteit.

Doe je ' goede broeken ' gewoon niet aan bij activiteiten als bowlen/voetbal etc and your fine.
                      Superbia in Proelio

Comment

Ik ben ook al uit diverse broeken gescheurd. Tegenwoordig koop ik te grote broeken en laat dan bij zo'n naaiturk de band innemen. Is de taille goed en de benen ook
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                          Ik ben ook al uit diverse broeken gescheurd. Tegenwoordig koop ik te grote broeken en laat dan bij zo'n naaiturk de band innemen. Is de taille goed en de benen ook
                          je kan een broek helemaal niet zoveel laten innemen, zeker niet als er zakken op zitten

wat wel handig kan zijn, is van tevoren al een extra lapje stof op waar het altijd fout gaat.
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Wat patriciaaa zegt en anders g-star tapered fit broeken, met die gedraaide pijpen is het ideaal.
                            Taille is goed, bij de bovenbenen wat wijder en onderaan weer normaal. Door die 3d look ziet het er nog vet ook ook.
                            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Ook hier altijd last van gescheurde spijkerbroeken. Replay, G-star, H&M etc, maakt helaas niks uit. Ik heb bij 1 broek bij zo'n naai turk een spijkerstof lapje erin laten naaien, maar binnen de kortste keren was dat lapje ook alweer doorgesleten. Het aparte is dat bij mij de strakheid rond de bovenbenen geen invloed lijkt te hebben hoe snel die broek doorslijt/-scheurt.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                                je kan een broek helemaal niet zoveel laten innemen, zeker niet als er zakken op zitten

wat wel handig kan zijn, is van tevoren al een extra lapje stof op waar het altijd fout gaat.
                                Je moet ook niet als ecto formaatje Peter Beense nemen.
                                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X