Wat wil jij eten na de bodynet meet (17 november 2013)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

SUSHI!! (weet alleen nog niet of ik kom)
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      SUSHI!! (weet alleen nog niet of ik kom)
      Sukkel! Jij moet wel komen toch.

Comment

Vind spareribs altijd snel vervelen en bij wokken staan er altijd extra gerechten aan de zijkant..
        Make it happen, shock everyone!

Comment

even de recencies geklezen bij VANDAAG, nou ben ik nogal gauw vies van diingen..dan schijnt vandaag geen optie te zijn.

Comment

Originally posted by quibus View Post
            even de recencies geklezen bij VANDAAG, nou ben ik nogal gauw vies van diingen..dan schijnt vandaag geen optie te zijn.
            Ik lees ook dat het daar langzaam gaat qua buffet en dat je lang moet wachten. Lijkt me idd geen optie voor een grote groep mensen die net een paar uur in de gym hebben staan zwoegen
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

quibus jij wil ossenhaas?

Welkom | Eetcafe Bram

ze hebben een interessant groepsmenu voor 27,50:
              http://www.eetcafebram.nl/uploads/fi...Keuzemenu2.pdf
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

wokken vindt ik altijd wel lekker

Comment

We moeten ook rekening houden met parkeerplaatsen.
                  Als ik de poll zo bekijk dan gaat het waarschijnlijk wokken worden.
                  Vorige keer waren we bij wok mallejan, dus nu misschien leuk om een andere te kiezen. Even snel gekeken naar plekken waar je een beetje normaal kan parkeren
                  http://www.wok-plaza.nl/
                  Mister Shi - Wokrestaurant - Utrecht - Home

Comment

Originally posted by Gus View Post
                    We moeten ook rekening houden met parkeerplaatsen.
                    Als ik de poll zo bekijk dan gaat het waarschijnlijk wokken worden.
                    Vorige keer waren we bij wok mallejan, dus nu misschien leuk om een andere te kiezen. Even snel gekeken naar plekken waar je een beetje normaal kan parkeren
                    Wok Plaza Groenekan
                    Mister Shi - Wokrestaurant - Utrecht - Home
                    Voor mensen die met het OV gaan. Dat restaurant zit precies naast een bushalte. Vanaf Utrecht Centraal -> Utrecht Lunetten -> bus.
                    "Straight outta gym"

Comment

Mister shi heeft heel slechte beoordelingen:
                      Mister Shi in Utrecht, betrouwbare beoordelingen en recensies
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                        Voor mensen die met het OV gaan. Dat restaurant zit precies naast een bushalte. Vanaf Utrecht Centraal -> Utrecht Lunetten -> bus.
                        Je kan vast wel meerijden met iemand. Er hebben al een paar mensen gezegd dat ze OVreizigers mee kunnen nemen naar de plek waar we gaan eten en daarna gedropt worden bij het treinstation

Comment

Maakt mij niet zoveel uit waar we eten, zolang de recensies maar redelijk zijn.

En er waren inderdaad een paar leden uit Utrecht die konden pendelen. Iemanf met een megane dacht ik
                          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Een espace jongeman, ik dacht dat east19xx was (xx random cijfers)

Comment

Hem zie nu ook die recensies van vandaag, zelf nooit wat van gemerkt maar is ook al 2 jaar geleden dat ik daar geweest ben.

pendelen vind ik ook geen probleem.
                              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Als die mr shi niet goed is kunnen we misschien wel beter die van vorige keer pakken? In april waren we daar en toen was alles prima. Ook voldoende parkeerruimte en niet erg ver rijden van de gym

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X