Echt of nep

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Auction hunters is compleet in scene gezet,storage wars half.
    Bij auction hunters hebben ze alleen maar topboxen en nooit een.tegenvaller.

Als het echt zo,n goudmijntje was,lieten ze zich heus niet filmen.
    Dan gaan alle amerikanen boxen kopen namelijk.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

De meeste van die garage boxen worden verkocht omdat de eigenaar de huur niet meer kan betalen of ze staan in de schulden iod.

dan laten ze er spullen in staan van meer als €10.000?
      ik weet wel zeker dat het nep is
      Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Maar sommige programma's daarentegen zijn dan wel weer echt zoals die programma's waar ze oude auto's kopen en dan opknappen en dan weer doorverkopen, dat heet Wheeler Dealers dacht ik.
        Natuurlijk laten ze alleen de auto's zien waar ze winst op maken, maar voor de rest is het wel echt denk ik.
        You don't quit when you're tired.
        You quit when you're done.

Comment

Ja klopt maar dat zijn ook niet echt sensatie programma's waar je in spanning zit te wachten hoeveel winst ze nu weer hebben gemaakt.

Het is meer een meer informatie programma waarbij dat dus niet nodig is.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Ja, maar die survivalprogramma's dan dat is eigenlijk ook bedoeld om je bepaalde technieken te laten zien die je kan toepassen in die situaties, maar verder is bijna alles wat daar gebeurd nep.

Comment

Originally posted by Cinix View Post
              Ja, maar die survivalprogramma's dan dat is eigenlijk ook bedoeld om je bepaalde technieken te laten zien die je kan toepassen in die situaties, maar verder is bijna alles wat daar gebeurd nep.

Ja die mening zag ik eerder voorbij komen.

Ik weet niet helemaal of ik het ermee eens ben, vind de meeste zoals bear grylls, naked and marooned, en dual survival er toch best echt uit zien.

Er zijn bij sommige survival programma's ook behind the scenes afleveringen en het lijkt niet nep.

maargoed misschien zit ik er compleet naast .

wat zou er dan niet echt aan moeten zijn?

Comment

ik heb gehoord dat Bear Grylls een paar keer gewoon in een motel zat in plaats van de jungle.
                Ook zag ik een keer een filmpje op youtube over een man die precies op dezelfde plek stond als Bear en daarnaast lag gewoon een snelweg die ze tijdens het echte programma niet lieten zien.

Comment

Originally posted by rainman View Post
                  Auction hunters is compleet in scene gezet,storage wars half.
                  Bij auction hunters hebben ze alleen maar topboxen en nooit een.tegenvaller.

Als het echt zo,n goudmijntje was,lieten ze zich heus niet filmen.
                  Dan gaan alle amerikanen boxen kopen namelijk.
                  Bij action hunters hebben ze is gezegd dat 80% van de boxen die ze openen niks oplevert en ze alleen de overige 20% succes boxen laten zien.

Dus nep is het niet. Ze laten het alleen zo overkomen dat het inderdaad een goudmijn is.

Comment

ik heb gehoord dat Bear Grylls een paar keer gewoon in een motel zat in plaats van de jungle.
                    Ook zag ik een keer een filmpje op youtube over een man die precies op dezelfde plek stond als Bear en daarnaast lag gewoon een snelweg die ze tijdens het echte programma niet lieten zien.
                    Dat heb ik gelijk maar ff gegoogled en ik kwam op dit uit hahaha http://m.youtube.com/watch?v=3UpSlpv...%3D3UpSlpvb1is

Ik ken de aflevering niet soms wordt hij opgehaald door een auto misschien was hij bijna bij z'n eindbestemming.

ik denk dat we het nooit echt kunnen weten.
                    http://i.qkme.me/3rg1op.jpg
                    we weten iniedergeval dat het pis drinken verhaal wel echt was haha.

Comment

Ik doe datzelfde als storagewars maar dan met inboedel..kan best echt zijn maar latrn idd alleen winners zien.
                      Hebben jullie die zogenaamde docu op discovery gezien met die motorijders haha das pas nep

Comment

Tja.....

Comment

Originally posted by diasog View Post
                          Tja.....

Hahaha jammer hoor daar ging m'n hoop dat bear gryls echt was.

Comment

Originally posted by Remons View Post
                            Hahaha jammer hoor daar ging m'n hoop dat bear gryls echt was.
                            Het zal heus niet allemaal echt zijn,maar hij vreet wel live voor de camera die smerige houtwormen en andere beesten op

Comment

Als antwoord daarop is hij voor een aflevering naar de alpen gegaan op een plek waar je niet zomaar even naar een hotel loopt en waar je dus echt moet overnachten in het wild.
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

is allemaal illuminati
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X