Mijn nieuwe trots!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

das een mooie, wij hebben er ook een, rico is al een oudje hoor, hij is nu 11 jaar.

en met dat vechten valt wel mee hoor, is maar net hoe gek je hem maakt!
    kijk als wij vast zeggen, ja dan laat ie niet meer los.
    dus wel mee opassen hoe gek je hem maakt, sterk zijn ze iig.
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Ja zeker wij doen ook geen trekspelletjes met haar. Anders worden haar kaakspieren te sterk en weet ze niet meer wanneer ze moet loslaten.

Ik pas wel op, zou er graag een vechthond van willen maken maar gaat niet met 2 kinderen in huis. Misschien nog een keer een reu erbij en dan spuiten in die hond lekker groot maken. Nee hoor grapje, zonde gebruik het liever zelf hahahahha

Geef de pup maar een aai...

mzzl
      !Use my shit and feel the power!

Comment

Nou, mijn hond gaat echt geen 16 uur per dag in een bench hoor.
        Dat ding is er voor 's nachts en voor als hij alleen moet zijn, verder slaapt hij er regelmatig in maar dan gewoon met het deurtje open. Hij mag van mij af en toe ook gerust ergens anders liggen hoor, het is geen gevangenis...

Is een leuke foto trouwens en een mooie hond. Goed opvoeden is idd wel heel belangrijk zeker met zo'n hond.

Comment

mooie hond mrs S. Zal je je handen aan vol hebben.
          Zou zelf ook wel een hond willen en Engelse stafford dan, maar overdag is er niemand thuis dat vind ik zonde voor het beest.
          D-men mooi beest ik hou meer van het kleinere model de engelse. Vind het jammer dat er mensen zijn die er vecht honden van maken. Doordat soort mensen krijgt de stafford een nog slechtere naam. De meest mensen zien het al als een pitbull..

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ja idd, ik heb haar echt omdat mensen er bang voor zijn. Ik heb deze pup genomen omdat haar vader 8 keer kampioen is geweest in Rusland. En nog heel veel andere titels heeft. Dus ze heeft een hele goeie afkomst, en als ze net zo groot word als haar vader dan heb je een beest hoor.

Ik maak er geen vechthond van, ik vind engelse stafford ook wel mooi maar net te klein. Dus daarom een am staff,

Ik zet de pup van ons op aanraden van de fokker zolang in de benche. Omdat zo'n staff 1 ste jaar heel veel spiermassa krijgt moet ze daarom veel rusten, als we met haar hebben gespeelt gaat ze meteen in de benche slapen.

Het is nu wel minder hoor, misschien dat ze er nu nog voor de nacht in zit en een aantal uur per dag. Beestje groeit sneller dan mij man.....

Maar ja ik ga weer even naar bed misschien groei ik ook nog meer.....

grt

Comment

Even een update, inmiddels 12 weken oud en ruim 13 kilo. Groeit als kool dat is duidelijk!

Gelukkig nog steeds super gezond en erg braaf, luistert ook al heel goed.

Hier samen met een vriendinnetje, een kruising Duitse Herder van 15 weken. Hij is wel al een stuk groter dan zij...
              Attached Files

Comment

En hier eentje met zijn grootste vriend, Santos van 15 maanden. Af en toe staat Santos bovenop Boy maar hij pakt hem wel terug, Santos is al bijna de helft van zijn vacht rond wangen en nek kwijt...
                Attached Files

Comment

Het verschil is natuurlijk nog flink groot, de vraag is voor hoe lang nog...
                  Attached Files

Comment

Hey,

Het word toch ook wel een turkse herder genoemd zo'n witte. Ik hoorde dat laatst en dacht dat kan toch niet.

Misschien weet jij het,

grt

Hier een foto van onze Am Staff van 5 maanden oud.
                    Attached Files

Comment

Nou computer doet weer raar opent geen foto's meer ,

Foto volgt

grt

Comment

een echt doerakje dus lees ik wel
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (D-Men @ Mei. 24 2005,14:24)]Het word toch ook wel een turkse herder genoemd zo'n witte. Ik hoorde dat laatst en dacht dat kan toch niet.
                          Iedereen kan ze alles noemen wat hij wil natuurlijk, is geen wet tegen...

De officiële benamingen zijn 'witte herder', 'witte duitse herder', 'zwitserse herder' en 'amerikaans-canadese herder'.
                          Het is echter allemaal hetzelfde, ze stammen af van de duitse herder en werden vroeger gezien als soort mislukt als er eentje tussen zat in een nest duitse herders. Werden dan ook meestal verzopen. Later is men er mee gaan fokken te beginnen in Zwitserland, Canada en Amerika, de laatste jaren in steeds meer landen.
                          Men is druk bezig om ze allemaal onder de verzamelnaam 'witte herder' geregistreerd te krijgen.

Heb trouwens wel begrepen dat ze in Turkije vrij veel voorkomen, vooral ook als politiehond. Vandaar misschien de benaming...

En ja Corina het is een doerak maar wel heel lief!

Comment

leuk beestje
                            zelf heb ik een cavia grappige beestjes

18 Jaar oud
                            Van 51 KG naar 65 KG (1jaar)
                            vetpercentage 7.5 %
                            4 x week powertraining

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Zoolander @ Mei. 24 2005,18:30)]zelf heb ik een cavia grappige beestjes  
                              Heb 2 cavia's, zijn echt leuke beesten.
                              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Heb vroeger wel hamstertjes gehad en een keer een dwergkonijntje maar nog nooit een cavia...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X