Voetbal!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (100% @ Mei. 15 2005,08:12)]Ook voor mij,... geen voetbal, je kan geen TV kijken of er je ziet weer van die groene schermen voorbij komen  

Grtz...
    Kijk en zo hoort het dan is mijn dag weer goed, vanaaf gaan we weer winnen!
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Hmmmmm...ga de Belgjes wat verdedigen dan maar....wat heeft ajax op Brugge gedaan en een paar jaar geleden psv op Anderlecht Europees?? 2x eruit jaja

Zelf ben ik van Gent voor Gent...ANTI-FCB.

De 2 beste ploegen zijn Anderlecht en Standard.

Standard heeft de beste supporters uit de lage landen...Italiaanse sfeer dus...en ik twijfel of er zo een ploeg supporters heeft in Nederland.

Lang leve maffiosi standard
      Elk pondje komt door het mondje !!!
      Denk je sterk.

Comment

komt ie weer met die foto's
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Ben erdoor bezeten....en nog maar eventje laten weten dat Belgie inde jaren 70/80 veel meer behaald heeft Europees...Brugge/Mechelen/Anderlecht waren Europese topploegen.
          Heb hun overwinningen en europese behaalde bekers hier al eens gezet en ga dat nu niet terug doen.

Maar nu is het idd. triestig in ons landje.

Nog wat foto's

grtz
          Elk pondje komt door het mondje !!!
          Denk je sterk.

Comment

er is maar 1 club en dat is vv zeewolde hahha

AJAX natuurlijk

greetz
            peace out homies still miss you all !!!

Comment

amsterdam AJAX!!

Comment

f-side forever

Comment

Comment

pfffffff ik zie dat er weer is weinig voetbal verstand uitkomt, en dat ik 1 van de weinige ben die nog serieus kan praten, DEN HAAG DE GEKSTE, VOLGEND JAAR GAAN WE VOOR DE CHAMPIONS LEAQUE
                    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

CLUB BRUGGE, hebben weer eens bewezen dat ze de beste zijn over een heel sezoen.

@wimpy;als ik 15-17 jaar was was ik ook bezeten door voetbal en heb dan ook heel de wereld afgereisd om voetbal te zien en te voelen,maar eens je volwassen wordt gaat dat stilletjes weg

Grtz
                      stil growing

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Haagschemarco @ Mei. 18 2005,08:20)]pfffffff ik zie dat er weer is weinig voetbal verstand uitkomt, en dat ik 1 van de weinige ben die nog serieus kan praten, DEN HAAG DE GEKSTE, VOLGEND JAAR GAAN WE VOOR DE CHAMPIONS LEAQUE  
                        whahaha ik heb vandaag nog niet zo gelachen

Comment

er is maar 1 club en dat is een nacht club met vrouwen dan wel te verstaan he voor de snugere onder ons
                          Who's the Chef

Comment

haha die marco zorg nou maar dat je niet degradeerd dan hebben jullie het volgende seizoen goed gedaan......grts

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (punani @ Mei. 18 2005,17:16)]haha die marco zorg nou maar dat je niet degradeerd dan hebben jullie het volgende seizoen goed gedaan......grts
                              Volgens mij ben je niet helemaal op de hoogte , we spelen zeker nog 1 jaartje tegen die neuzen, en kijk nu zijn we bezig met een inhaalrace, beter laat dan nooit, van het weekend winnen van die kakkerlakken en heel me Rotterdamse familie weer is opnaaien, o zo leuke sport

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X