Scheve armspier.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Scheve armspier.

Hallo,

Ik ben 15 jaar oud en train al sinds kort met gewichten. Ben niet te zwaar begonnen maar het blijkt dat het een raar resultaat heeft geleverd namelijk dat mijn spier in mn rechterarm meer naar het binnenkamt van mijn arm gaat als ik het aanspan wat bij mijn linkerarm dus niet zo is.

Ps. Ben nieuw bij deze site en kon geen andere site of topic vinden waar mensen het zelfde probleem hadden.

hoop er een nuttige oplossing op te vinden !!!

Kun je anders even een foto van beide kanten laten zien, zodat we ze kunnen vergelijken en je probleem beter begrijpen.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Op dit moment kan ik moeilijk fotos uploaden, omdat het niet gaat via mobiel en ben niet thuis zodra ik thuis ben ga ik slapen omdat ik morge school heb. Ik probeer het morgen wel hier op te zetten.

Comment

misschien dat je rechts meer massa hebt, een foto zou idd wel handig zijn! aan aannames heb je toch niet veel..

Comment

foto 1.jpgfoto 2.jpg Ik heb een 1 foto van mijn rechter arm ( foto 2) en 1 van mijn linker (foto 1) Je kunt ook duidelijk zien op de foto dat mijn spier bij mijn rechterarm scheef staat als ik aanspan. Hopelijk kunnen jullie mij helpen met dit probleem!

Comment

en foto 2 moet u effe op de kop bekijken

Comment

Ik zie niks raars. Waar zit de schuine spier volgens jou? Biceps foto 2?

Comment

ja bij foto 2

Comment

Ik zou wel proberen om weer 2 fotos te maken waar je het verschil beter ziet

Comment

Ik kan uit de 2de foto ook niet uithalen Hoe je je arm hebt.

Comment

Ik heb net nog een paar fotos gemaakt maar je ziet het niet beter dan de fotos hier boven.. :s

Comment

basverstappen, je moet foto 2 op de kop bekijken

Comment

Sorry kerel ik zie niets raars hoor.
                          Maar je bedoelt toch zeker niet de bicep he?
                          Ik denk dat je er beter een pijltje bij kunt zetten, want dit word raden naar wat je bedoeld.

Comment

hij bedoelt de bicep ja.

edit: ik zie het nu wel. En ik denk niet dat je daar iets aan kan doen, misschien idee om deel van je hoofd erbij te zetten zodat mensen inzicht in de foto krijgen.
                            Last edited by basverstappen; 17-01-2014, 16:22.

Comment

oww dat is wel jammer maar als het in het echt ziet en voelt ook dan merk je gewoon dat hij naar binnen gaat als ik aanspan mn rechter arm ..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X