Physiq wear

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Chrizzlybear View Post
    Vind het zelf ook niet om aan te zien
    Gewoon shirt met een goede fit zoals hun supreme shirts of die van Nike.
    Misschien begrijp ik hem niet.
    Je vind "stringers" e.d. niet om aan te zien,maar een nike /compressieachtig shirt zoals die physiq dingen op 61 kilo wel goed?

ben hem ff kwijt?
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Hahaha gewoon een grap joh
      Logisch

Originally posted by Mvos View Post
      Misschien begrijp ik hem niet.
      Je vind "stringers" e.d. niet om aan te zien,maar een nike /compressieachtig shirt zoals die physiq dingen op 61 kilo wel goed?

ben hem ff kwijt?
      Goed gelezen ja, verder heeft dat niks met gewicht te maken
      Zijn overigens ook geen echte compressieshirts, gewoon stretch met een goede fit.

Gewoon ubergay als je halfnaakt in de gym rondloopt met wat touwtjes om je heen oftewel een ''stringer'' die 3 maten te groot is
      1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
      Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Wat mij opvalt is dat degenen die wat langer trainen t-shirts of een hemd dragen. Het zijn vaak de jongens die niet al te lang bezig zijn die van die touwtjes aan hebben tijdens het trainen.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

zelf draag ik de meeste oude lompen die ik heb .

truien met afgesnede mouwen . versleten trainingsbroeken of thermische hemden etc ...

who cares , moet toch alleen maar mezelf zien in de spiegel
          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Zijn overigens ook geen echte compressieshirts, gewoon stretch met een goede fit.
            Snap nog steeds niet waarom je dan een goede fit met stretch moet hebben?
            Stretch waar omheen dan?

Maar een stringer is inderdaad gay,maar een hemd is wel goed toch?
            Het zijn inderdaad de beach boys zyzz wannabees (wat zyzz zelf ook was)
            Die altijd die onzin aan hebben.
            Loopt er hier ook 1 romd in zijn hele gymhaai outfit
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
              Snap nog steeds niet waarom je dan een goede fit met stretch moet hebben?
              Stretch waar omheen dan?

Maar een stringer is inderdaad gay,maar een hemd is wel goed toch?
              Het zijn inderdaad de beach boys zyzz wannabees (wat zyzz zelf ook was)
              Die altijd die onzin aan hebben.
              Loopt er hier ook 1 romd in zijn hele gymhaai outfit
              u mirin'brah???

Heb zelf ook een gymhaai trainingspak, en doe ook vaak t-back aan.
              Mjah zal mij wat boeien wat de rest ervan vind.
              Zolang ik het maar mooi vind .

Comment

Logisch

Gewoon ubergay als je halfnaakt in de gym rondloopt met wat touwtjes om je heen oftewel een ''stringer'' die 3 maten te groot is

Ook die dingen vind ik belachelijk uit zien, zijn altijd van die jochies die bijna geen massa hebben. Als ze een wijd shirtje aantrekken dan zie je helemaal niets terug van die massa. Dan maar lekker accentureren wat je hebt.. achja..

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
                  u mirin'brah???

Heb zelf ook een gymhaai trainingspak, en doe ook vaak t-back aan.
                  Mjah zal mij wat boeien wat de rest ervan vind.
                  Zolang ik het maar mooi vind .

Het is natuurlijk belangrijk dat je draagt waar jij je goed in voelt, maar dat jij er goed in voelt wilt natuurlijk ook wel wat zeggen.. ik zou me kapot schamen.

Comment

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

haha, so hardcore!!

Comment

Ego boost na het zien van de ecte ecties ^^

Comment

Als ik massa had zou ik ze echt wel dragen, maar daar ben ik nog lang niet...
                          Zou nu ongeveer hetzelfde staan als bij de bovenstaande jongens

Het lijkt mij vooral praktisch, lekker luchtig... geen gezeur met schurende shirts onder me oksels.

Comment

Gewoon doen joh, lekker boeien wat een generation iron of inferno van stringers op ectos vind?
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Gewoon doen joh, lekker boeien wat een generation iron of inferno van stringers op ectos vind?
                              Ook al sta je buff, ik vind het nog niet uit zien Maar als je gangsta wilt zijn gewoon doen!

Comment

in de gym zijn ze niet allowed, dus van de zomer pas weer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X