Greatness is a lot of small things done well, stacked up on each other
Warme of koude douche na het sporten?
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostSlecht geslapen gi? Neem anders effe een koude douche
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostHaha, kom ik echt zo over? Ik merk dat vaker als ik een afwijkende mening deel dat er zo gereageerd word op mij. Het is gewoon niet aan mij om altijd ja en amen te zeggen Ik geef graag wat tegengas als dit mogelijk is, houdt t forum ook interessant denk ik.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Afgelopen twee dagen warm (1min) -koud (30sec) gedoucht, maar ik vroeg me iets af.. ik bouw nu de warme douche op tot een punt waar ik het gevoel heb dat ik bijna brandwonden krijg (lees: 45-50 graden) . Moet je dan nog een minuut aanhouden op die stand of moet je eronder gaan staan, de warme kraan aanzetten, kijken wat je aankan en dan 1 minuut? Dat laatste vind ik namelijk niet echt challenging.
Mijn huid is tijdens en tot ongeveer 15mins na het douchen echt vuurrood, hoort dat?
Voor diegene die 'de kou niet aankunnen', het is echt puur een mentaal gevecht om te blijven staan. Man up dusCurrent status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Hahaha, het stijgt sommige mensen hier echt naar de bol.
" Moet ik blijven staan als ik verbrand en hoort het dat mijn huid dan rood is? "
Experimenteren jullie dit keer maar voor de supergainz!
Ik sla deze ronde over en hoor het wel.Last edited by rain; 26-02-2014, 15:53.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostHahaha, het stijgt sommige mensen hier echt naar de bol.
" Moet ik blijven staan als ik verbrand en hoort het dat mijn huid dan rood is? "
Experimenteren jullie dit keer maar voor de supergainz!
Ik sla deze ronde over en hoor het wel.
Vind het zelf wel leuk me te harden, die omschakeling van heet naar extreem koud is gewoon een mentale en lichamelijke challenge. Daarbij voel ik me een stuk fitter en wakkerder na zo'n douche en heb ik het ook nog eens niet koud als ik eruit stap!
Sla jij 'm maar lekker overCurrent status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Ik heb juist gehoord dat je af moet reizen naar Thailand, clen moet nemen en dan vervolgens in de sauna moet gaan chillen.Current status: Bulkin' and gainin'
Comment
-
Originally posted by GespierdeMug View PostIk vroeg ook niet of ik moest blijven staan als ik verbrand? Daarnaast, wie zegt dat het om de gains gaat? Het principe van wisseldouches was juist gebaseerd op het herstel en het is ook nog eens goed voor de doorbloeding!
Vind het zelf wel leuk me te harden, die omschakeling van heet naar extreem koud is gewoon een mentale en lichamelijke challenge. Daarbij voel ik me een stuk fitter en wakkerder na zo'n douche en heb ik het ook nog eens niet koud als ik eruit stap!
Sla jij 'm maar lekker over
Maar toch blijf ik lekker warm douchen, ik vind spierpijn heerlijk!
De kracht van de suggestie.Last edited by rain; 26-02-2014, 16:18.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostWas een grapje GM.
Maar toch blijf ik lekker warm douchen, ik vind spierpijn heerlijk!
De kracht van de suggestie.
Haha ja snap ik, maar moet zeggen dat even op het eind die koude eroverheen toch wel lekker voelt.Current status: Bulkin' and gainin'
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostHaha, kom ik echt zo over? Ik merk dat vaker als ik een afwijkende mening deel dat er zo gereageerd word op mij. Het is gewoon niet aan mij om altijd ja en amen te zeggen Ik geef graag wat tegengas als dit mogelijk is, houdt t forum ook interessant denk ik.
Comment
-
Originally posted by GespierdeMug View PostMijn huid is tijdens en tot ongeveer 15mins na het douchen echt vuurrood, hoort dat?
Voor diegene die 'de kou niet aankunnen', het is echt puur een mentaal gevecht om te blijven staan. Man up dus
Comment
-
Originally posted by Hooligan View PostIk heb gehoord dat je dan vooraf een PWO moet nemen en geitenmelk met 3 scheppen whey en 1 schep crea :P
T is allemaal leuk en interressant maar er is geen bewijs en ook 1 persoon gaat het niet lukken om het te bewijzen
Comment
-
Originally posted by generation_iron View Postartikelen? er is niet eens onderzoek naar gedaan...
ik heb mijn punt denk ik wel duidelijk gemaakt, case closed.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment