Foute medicijnen/as

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Foute medicijnen/as

Hebben jullie gisteren het journaal gezien? Daar was een onderwerp over dat bijna de helft van alle medicijnen of a.s. van het internet nep is of een te hoge dosering bevat of helemaal geen stoffen bevatten die wel op het potje staan. En dat er gasten rondlopen die echt fout spul gebruiken. Zoals groeihormomen die je bij zieke koeien of paarden gebruikt. Die gasten zijn totaal niet verantwoord met hun 'sport' bezig. Die vallen rond hun vijftigste doodneer denk ik.
    Greetingz Kroesuway

was ook al iets over op ergogenics. 40% is niet goed.
    maar als er een beetje te weinig of teveel gedoseerd is word het al als niet goed neer geschreven.

als er wat minder in zit is er mee te leven, teveel natuurlijk ook
    I live to end the game

Comment

heb eht ook gezien..Me ouders begonne m gelijk scheef aan te kijken....

Vandaag het dianabool potje aan me pa laten zien en hij zij er niks over

Comment

dus daarom moet je het ook niet bij jan en alleman kopen
        Who's the Chef

Comment

als mijn dealer niet goed is.....kom ik hem opzoeken en verband ik ze huis !

Comment

Nee je wacht tot ie weg is en verbrand zn huis.
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Heb het topic ff verplaatst naar "off-topic" omdat in algemeen ook niet leden kunnen meelezen.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hier ken je het zien hele filmpie van rtl niews..voor degene die het gemist hebben..

http://www.rtl.nl/(channe....ain.xml

Comment

trainen...trainen...trainen...goed eten...supplementen prima...doping doen we niet...   natuurlijk
                  They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                  Don't stimulate....Annihilate!!!
                  Ronnie is STIL the King!!!

Comment

zo is het rik
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (rik @ Mei. 26 2005,19:12)]trainen...trainen...trainen...goed eten...supplementen prima...doping doen we niet...   natuurlijk
                      Hij zei toch met een wijs hoofd doe MAAR niet! Raadgevend nog vervelender!
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo
                      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

die vent zit met zijn kop in het zand die gast die ze lieten zien is al een grote chemische fabriek en die vent van de doping dinges die wou dat ie zelf een goddelijk lichaam had en het lef er een naaldje in te prikken.

weer niet erg opjectief en laat helemaal buiten beschouwing dat er wel mensen zijn die (verantwoord) gebruiken
                        (ik zag trouwens geen spullen van gs op die tafel )
                        "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

ja ja hij is zeker naturel bijna kampioen geweest maak dat de kat wijs

Comment

Ze kunnen beter een programma maken over waar je dan wel goede spullen kunt kopen in plaats van de mensen te waarschuwen voor nep producten.

Want waar je dan wel goeie spullen kunt kopen dat vermelden ze er nooit bij, die geitewollen sokken figuren.

Ze moeten eigenlijk zo"n heel potje van die nep pillen bij die verslaggever in zijn strot proppen en dan zeggen; nou eens kijken of het werkt of niet.
                            Groet:
                            Jambo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X