Woning in Amsterdam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik woonde in rotterdam en werk is in amsterdam.. het is nogal een eind elkedag heen en weer te reizen. Was ook op zoek naar een woning in amsterdam of omgeving.. toen heb ik in zaandam een woning gevonden..

Mijn woning is 67m2 en komt neer op 495 kale huur.

Zou zulke plekken eens proberen te kijken en vergelijken met prijs

Comment

Misschien is dit wel iets voor je: Home | Klushuis Amsterdam
      Wel koopwoning, maar met 1200 euro voor lasten, is het volgens mij wel te doen.
      " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Originally posted by TjanIlo View Post
        Misschien is dit wel iets voor je: Home | Klushuis Amsterdam
        Wel koopwoning, maar met 1200 euro voor lasten, is het volgens mij wel te doen.
        Dit ziet er inderdaad erg leuk uit! Geen bank die mij nu een hypotheek geeft, maar volgens mij heeft mn moeder nog ergens een erfenis staan ^^
        Ga het eens in de groep gooien, zeker een leuke tip en op langere termijn ook een leuke investering lijkt me.

Comment

Originally posted by xmorena View Post
          En waar is hier..?
          Amsterdam-Oost vlakbij het Amstelstation. Er zijn zat containerwoningen hier in de buurt, een aantal flats met alleen studenten en in Amsterdam-West zit het Student Hotel heb ik eens gezien; is geloof ik wel wat duurder.

Probeer het ook via-via als je dat nog niet hebt gedaan; zo ben ik ook eens aan een kamer gekomen. Nu heb ik mn eigen appartement hier maar dat was een gelukje.

Comment

Nee net iets buiten Amsterdam is ook prima.
            Is inderdaad moeilijk, maar ik weet dat het mogelijk is. Heb vooral mijn hoop gevestigd op via via. Kennis van me heeft haar appartement ook via via gekregen en betaald 500 voor een appartement in de Rijp die ze ook nog eens deelt met haar vriend.

Ben druk bezig meneer

Maar heb je ook een site met waar die container of zo opstaan? Of een naam van het project?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X