Mijn verhaaltje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (harold @ Jun. 05 2005,06:55)]Hoe train je nu precies dan snipke? ik neem aan dat je niet keihard aan het trainen bent maar gewoon rustig een beetje herhalingen aan het maken bent. En wat zegt de fysio over het door trainen met blessure?

Grtz.
    Door de drukte van de laatste tijd heb ik niet veel kunnen trainen, maar als ik train,train ik nog wel keihard (ik kan dat niet anders) maar meestal doe ik 10sets van 10hh met 1 minuut rust en dan maar 1oefening per spiergroep, soms doe ik er nog een isolatieoefening bij maar daarmee is het dan ook gedaan. Ik heb geen fysio harold,ik ben mijn eigen fysio en heb voor mezelf een programma geschreven zodat mijn schouder zichzelf kan herstellen (was een onderdeel van mijn cursus).

Met vrouwtje en kids alles tip top in orde, vrouwtje is ondertussen ook gestopt met werken omdat het te zwaar werd. Er is even bij een onderzoek wel paniek ontstaan omdat ze vermelde dat er zwangersschapvergiftiging was (proteinen in de urine) maar de dag erna bij nieuwe test was alles in orde, was even een bang moment

Nee voor de kids moet ik het niet meer doen, bij 5 is het wel genoeg geweest ,spieren en zenuwen onder mijn kapsel zijn serieus ontstoken en opgezwollen, er is ook beschadiging ook het kapsel zelf

Grtz
    stil growing

Comment

Is het niet verstandig om even helemaal te kappen met trainen, zodat het eens goed kan herstellen? Dat rustig trainen zou ik ook niet kunnen, lukte ook niet toen ik last van mijn rug had..

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

, is misschien wel de vervelendste oplossing, echter als je nu doorgaat sloop je jezelf waarschijnlijk nog meer  

FF een paar weken totale rust is misschien wel aan te raden.

Ik neem aan als je goed eet dat het verlies tot een minimum beperkt blijft. Misschien dat je in die periode dan ook iets anti-katabool kan nemen ? (clen(gek idee?)), dan kan je in ieder geval nog wel wat cardio doen en val je nog af ook !

Grtz Sjoerd,
        Alias Homer Simpson ...

Comment

Sterkte met je blesures,Snippie!

Comment

Hoe gaat ie nu Snipke ?

Grtz..
            Alias Homer Simpson ...

Comment

Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment