Wiet kweken

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wiet kweken

Heeft hier iemand ervaring met wiet kweken?
    Ik ben van de week een paar stekjes gaan halen, maar wil natruurlijk zo goed mogelijk gaan kweken. Ze gaan ieder geval buiten staan, het zijn nu nog maar stekjes en heel mijn huis ruikt ernaar. Dus binnen is geen optie.
    Nu lees ik op het net dat de grond waar ik de planten in ga zetten speciaale grond moet zijn met ph waarde 7. De grond is te koop bij de shops. Zou dit nou bullshit zijn en zou het ook gewoon in normale grond kunnen die je bij het tuincentrum haalt of zou dat slecht zijn voor de planten?

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Ik heb t ook een paar x gedaan, en bij mij werkte die normale potgrond ook, voorderest tegen praten en ik had ook van dat speciale plante voeding.

Comment

niets aantrekken van al dat speciale potgrondgedoe of meststoffengedoe.

gewone potgrond, veel licht en warmte en op het einde van de zomer ben je high.

groeten
      I just live once and I want the max out of it!

Comment

gewoon wat pk 13 14 groei stimulator halen en een bloei/shooting powder, stmulator. over 4 weken beginnen met geven en als ze gaan bloeien dan de bloeistim. meegeven. wel in potten anders worden het bomen. Eigenlijk eerst even je huiswerk doen voor dat je begint. net als met trainen moet als je goed wil kweken veel ervatring en kennis opbouwen. net als bb. lees ander effen iop internet genoeg te vinden.

f

als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

LOL komt tie nu mee.... je had gisteren gelijk alles mee kunnen nemen.... Als je die "speciale" aarde neem t hoef je de eerste paar weken niet bij te voeren omdat hier genoeg in zit... Maar omdat je buiten kweekt ben je pas eind augustus/september klaar dus je zal moeten bijvoeren...

Zou de basis voeding van bio nova nemen en mischien een pk13/14 en voor de rest niks... komt het allemaal goed
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

kzal ze een paar dianabooltjes geven

Comment

hahah, Ik heb van onze grote vriend Red zaterdag 10 stekjes Powerplant gehad..toen ik helemaal blij thuis kwam met mijn baby plantjes werd mijn vriendin helemaal gek!! whahahah echt niet..zei ze..die komen er niet in!

Maarja al met al staan ze nu allemaal in de tuin hahaha

Ik heb er drie in de vaste grond geplant..eerst een kuil gegraven en er een 50 liter zak Bat Mix ingegooid...de rest heb ik nog even in potjes staan..

red vertelede dat ze erg groot werden haha..zal het vrouwtje niet blij mee zijn..

Ikke wel..eind september

Thanks RED !!

Rico
              ***Geweld eindigt waar respect begint***
              ____
              Email:

Comment

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Grraag gedaan hoor
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Hmm wij hebben ook een 30 in de tuin maar mn broer onderhoudt ze geen idee dus.
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Inderdaad Red ik kwam er gisteravond achter toen ik mail van Rico kreeg dat hij bij jou in de growshop was geweest
                      Maar ik heb voor in de groei en bloei voeding van terra vega. Ik had speciaal om planten gevraagd die buiten konden, maar die vent zei dat het niet uitmaakte welke je had. Maar deze kunnen goed buiten zei die, het zijn nlx planten of zoiets.
                      Misschien ff een stomme vraag maar ze zijn op steenwol gekweekt maar moet ik dat eraf halen voordat ik ze plant. Ik denk zelf van niet omdat ik anders de wortels sloop.
                      Weet ook iemand wat meer over strippen ? Ik heb gelezen dat op ehoofdstam van de plant zie je dat er steeds 2, soms 3 zijtakken van de plant op 1 plaats bij elkaar komen. Deze plaats noemen we de knoop van de plant. Op elke knoop groeien 2 of 3 zijtakken in de breedte en onder elke zijtak van de hoofdstam van de plant bevindt zich een groot blad. Als de plant begint te groeien, kun je het beste dit blad verwijderen. Hierdoor gaan alle voedingssappen, die via de wortels door de hoofdstam omhoog worden gezogen, alleen naar de zijtakken en niet ook nog naar de bladeren. De plant zal zich nu beter richten op de zijtakken en je zal merken dat de zijtakken enorm groeien, omdat deze meer voedingssappen krijgen

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Wil je gewoon wat plantjes in de tuin, of moet ik een kamertje komen verbouwen?

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Denk dat op internet wel zat info te vinden is hierover. Valt me op dat er hier op het forum nog zo veel kennis over is  

Zelf heb ik wel eens plantjes gekweekt, gewoon uit hennep. Die zaadjes deed ik gewoon in potgrond en dan water geven. Maar ze werden maar iets van 10 cm. en toen gingen ze dood.
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Jaap @ Jun. 06 2005,17:20)]Wil je gewoon wat plantjes in de tuin, of moet ik een kamertje komen verbouwen?

Als je de spullen maar bij mij haalt

Comment

Die dingen met steenwol en al in de grond zetten... beter zet je ze in een speciekuip kan je ze nog verzetten....En bladeren eraf halen hoeft niet hoor... je kan er wat blad afhalen aan het einde maar is niet echt nodig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X