Wiet kweken

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hahah ze doen het goed!!

Elke ochtend voor ik ga werken ga ik even met ze praten..en na het werk loop ik dwars langs mijn vriendin linea recta naar de tuin om ze te verzorgen

Ik heb er een nieuwe hobby bij!

Grt. Rico
    ***Geweld eindigt waar respect begint***
    ____
    Email:

Comment

@ harold. Nooit de zijtakken er afknippen voordat ze 4 weken in de bloei staan. En het steenwol gewoon laten zitten. Zou wel wortel extracter gebruiken als je geen voedingsgrond hebt. Maar je moet ze in metselkuip buiten zetten dan blijven ze wat kleiner, maar is de kwaliteit waarschijnlijk veel beter.
      nlx plantan? ken wel pp. power plants. Wel de dosering aan houden op de fles, beter iets te zuinig dan te veel. Krijg je straks vlekken en worden ze geel op de bladeren van binnen uit dan geef je te veel voeding, worden de bladeren geel van buiten = te weinig water. De bladeren moeten mooi donkergroen blijven waar de trossen wat lichter zullen worden. Rode aders op de stam en takken, dan zij ze in goede staat. Maar vergeet niet heel voorzichtig de eerste paar weken. voor binnen geld als je het goed doet kunnen ze 4 tot 6 cm per dag groeien. Zijn ze in 8 tot 10 dagen klaar voor de bloei. ± 60 cm en zullen dan ± 100 cm tot 120 cm.
      als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Ik was sowieso al van plan om ze in potten te doen, ik zet ze niet in speciekuipen die zijn net iets te groot om mijn tuin vol te zetten. Dan kan ik niet meer bbqe en dat is niet de bedoeling. Dus ze gaan in iets kleinere potten. Dat strippen zou ook goed zijn om toprot te voorkomen omdat de wind er dan beter doorheen kan waaien en het vocht kan verdampen..

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

doe je het voor de weed of omdat het een mooie plant vind of ben je toe aan een nieuwe hobby?>?
          Who's the Chef

Comment

Ik heb teveel naar rob de tuinman gekeken en wil nu de groene vingers in mijzelf gaan ontdekken
            Dacht zelf aan wat bij verdienen.

Grtz..

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (harold @ Jun. 07 2005,20:29)]Ik heb teveel naar rob de tuinman gekeken en wil nu de groene vingers in mijzelf gaan ontdekken
              Dacht zelf aan wat bij verdienen.

Grtz..
              bijverdienen. Hoeveel levert het op denk je?

Hoe veel stekken heb je dan.

Binnen weed 2,5 tot 3 euro per gr.--- 5 planten 5 ons

buiten weed 2 tot 2,5 euro per gr.---- 5 planten ... kilo/ons

grt f

Comment

2 euro voor een gram buitenweed?
                Geef mij die opkoper meer als een euro krijg je normaal niet.
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Iguana @ Jun. 08 2005,13:08)]2 euro voor een gram buitenweed?
                    1.75 1.50 kan ook hoor, maar je moet wel hele goede kwaliteit hebben. Dus beter kweeken.

f

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (fiedeldiedo @ Jun. 08 2005,15:24)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Iguana @ Jun. 08 2005,13:08)]2 euro voor een gram buitenweed?
                      1.75 kan ook hoor, maar je moet wel hele goede kwaliteit hebben. Dus beter kweeken.

f
                      Is imo nauwelijks winst op te behalen voor de opkoper maar zoals gezegd doe mij die!
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo
                      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

ik weet niet voor hoeveel ze het verkopen en zelf verkkop ik dat ook niet weet het alleen van anderen. dus jea natrekken is dan moelijker, maar zal eens rond vragen.

f

Comment

Geen idee? ik ken iemand die had vorig jaar ook planten niet zo gek vee, 5 stuks geloof ik maar heeft er toch een leuk zakcentje aan overgehouden. Waar je toch een een leuk klein kuurtje voor zou kunnen kopen. En je hoeft er geen reet voor te doen alleen maar ertegen praten en goed verzorgen..

Grtz..

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (harold @ Jun. 08 2005,16:46)]maar heeft er toch een leuk zakcentje aan overgehouden. Waar je toch een  een leuk klein kuurtje voor zou kunnen kopen.
                            zie je wel dat je een junkie bent,ouwe!!  

Jij denkt ook alleen nog maar in kuurtjes.    

Comment

Kan je beter je eigen chemische fabriekje opbouwen, verdien je veel meer aan, neemt veel meer ruimte in beslag, en je hele huis gaat er niet zo naar stinken!
                              "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

klinkt wel erg intresant ik heb alleen geen tuin kan het ook op een balkom ??
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X