Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nou we hoeven niet bang te zijn dat Portugal potten gaat breken op dit WK... Wat een fouten zeg, ik heb niet vaak ZOVEEL foutieve passes en fouten gezien in 1 helft.. Jammer dat zo'n ster als Ronaldo met dit soort gasten moet voetballen. En Pepe.. tja dit heb ik al zo vaak bij hem gezien, wat een debiel.
Duitsland speelt wel erg leuk en fris voetbal! Ook leuk dat ze zonder echte spits spelen waardoor er heel veel vrijheid komt voor veel inkomende middenvelders.
Het mooiste van het wk naast de wedstrijden vind ik nog wel Vi oranje. En dan vooral de items met sierd de vos. Wat een kerel is dat, gisteren belde ze moeder onder de uitzending XD en natuurlijk: Ik sla je eraf!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment