Nieuw subframe maken.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Beetje huisvlijt..

    IMG_1869.jpg

    Comment


    • #32
      Veel succes knulletje en vooral heel veel plezier ermee!

      Respect!

      Comment


      • #33
        Achterbrug ook maar gelijk aangepakt.
        Deukjes en krassen vol gelast en weer geslepen. Moet nog polijsten.

        IMG_1915.jpg

        Comment


        • #34
          Originally posted by knulletje01 View Post
          Nieuwe subframe gemaakt en past, ???? das toevallig.

          [ATTACH=CONFIG]18907[/ATTACH]
          toont ie dadelijk al een stukkie korter he
          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

          The upper back is the new chest Defranco

          Comment


          • #35
            Is hij ook, de MV kont is 15cm korter dan de originele.
            Heb er ook bijpassende dubbele Extreme rvs dempers voor gekozen, en laten klaarmaken door Mile daar de fzr graag door n 50mm pijp ademt ipv de standaard 42mm aansluiting.
            Toch heeft de race specialist daar maar 10 euro voor gerekend (geweldige vent). Heeft er heel veel werk aan gehad, en knap wat extra rvs voor moeten gebruiken, en nog n aparte rvs tussen/pas bus voor geleverd.

            Comment


            • #36
              Ziet er tof uit !
              Mooie hobby als je er de kennis voor hebt.
              Je zal vast wel een mooi einddoel voor ogen hebben ..

              Comment


              • #37
                Aan het frame worden ook delen gepolijst.
                Dan word het proef-passen voor model en vorm, waar ik ook n foto van zal plaatsen (voor het idee wat het word)
                Past alles en is het naar mn zin, gaat hij weer helemaal uit elkaar om het blok meer vermogen te geven en voor het spuiten van de delen (doe ik ook zelf)

                De cilinders worden opgeboord naar maten voor de gesmede wiseco zuigers. Met nieuwe cilinder bussen.
                Hetgeen van 1002 naar 1120cc moet gaan met een stijging van de compressie ratio van 12/1 naar 12,5/1. (mag zelfs 12,7)
                Wat hem ook naar de max van 1480kPa,210psi moet brengen.
                De kop pas ik zelf aan voor betere flow van de uitlaatgassen in het eerste stuk.
                Slijp meteen de kleppen opnieuw in de zetels en doe er nieuwe klepseals in als t toch open ligt.
                Inwendig maak ik de retour kanalen voor de olie van kop naar onderblok (ook in de lagerkapjes) iets groter voor betere koeling en minder olieverbruik. Dan wissel ik de CV carbs van 38mm naar vlakschuif carbs met 42mm doorgang, met n ander KN luchtfilter er op, zonder de carter ontluchting en met Dynojet naalden en naaldbuizen. De ontstekings module heb ik al aangepast voor hogere toerentallen (14000RPM) zonder detonatie. Het voortandwiel had ik al 1 tand groter gekozen, hetgeen hem standaard op een gemeten 291km/pu bracht. (wat niet interessant is rechtop zittend)
                Heeft het dan geen vermogen? Dan weet ik het ook niet meer whaaaahahaha.

                Comment


                • #38
                  Ja (verdorie) de kop was al geflowed, maar had geen rekening gehouden met de aanpassingen.

                  Comment


                  • #39
                    Beetje bezig geweest met de voorvork/spatbord en remmen.

                    IMG_2264.jpg

                    Comment


                    • #40
                      Krijg sommige foto's er niet op wegens te groot bestand?
                      Meeste foto's zijn 2 tot 3,4mb.

                      Comment


                      • #41
                        even tinypic gebruiken denk ik

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by knulletje01 View Post
                          Beetje bezig geweest met de voorvork/spatbord en remmen.

                          [ATTACH=CONFIG]18954[/ATTACH]
                          Dat ziet er wel gaaf uit , beetje Carbon achtige look zo toch.

                          Comment


                          • #43
                            Ik mag toch hopen dat carbon er zo uitziet als carbon achtig..
                            1) laag hars aanbrengen, wachten tot deze bijna droog is (plakkerig).
                            2) carbon zonder hars (heel slap) aanbrengen en vlak strijken.
                            3) Nogmaals lagen hars aanbrengen gemengt met zwarte lak....
                            4) 1 nacht uitharden, dan fijn schuren waterproof 1200.
                            5) 1 dun laagje transparant zijdeglans spuiten.
                            6) was opbrengen en klaar....

                            Zo maak ik zelf ook carbon delen die niet te koop zijn.
                            Moet alleen wel mallen maken of al hebben.

                            Comment


                            • #44
                              Zo hoort het ook ! Het echte werk..

                              Comment


                              • #45
                                Lijkt me wel gaaf om zo handig te zijn!

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X