Vroeg uit de veren. Succes man! Ben benieuwd..
Nieuw subframe maken.
Collapse
X
-
PS:
Als je nu denkt dat een tank glad is onder de fabriekslak?
Denk dat er 250gram vulmiddel opzat en 5 lagen lak om dit te verbergen.
Heb hem helemaal blank gemaakt en alle deuken eruit gehaald, natuurlijk moest er iets plamuur op sommige stukken waar ik op bezig ben geweest met kloppen, maar zal nu totaal 15 tot 20 gram zijn. De kleine krasjes haal je weg met de 2k pruimer (vullen) de vuldop moest er toch af dus heb deze gelijk maar gepolijst.
In totaal zit er nu 150 gram pruimer op de kont en tank, die weer gepolijst moet worden met 1500 voor het aflakken. Toplak word 2k zwart hooglans. Klote kleur om te spuiten omdat je werkelijk alle foutjes erin ziet.
Natuurlijk word deze na-gepolijst, na 1 week uitharden. De letters spuit ik er later op (2k airbrush) Hetgeen ik toch weer net iets meer vind hebben dan stickers vw de randen. Dan hoeft er ook geen blanke lak op die kan vergelen en een waas geeft, wat bij sommige kleuren een ramp is (denk aan rood/bladderen zilvergrijs/vergelen zwart/waas.. Of bij sommige kleuren zoals turquoise/groen word. Ligt niet aan de lak, maar aan de temperatuur die de kleur aanneemt in de zon en de reactie tussen de lakken.
Bij gevulde of parelmoer lakken zal je wel moeten.
Comment
-
Motor staat er nu zo bij.....
Zadels zelf gemaakt van carbon en bekleed met alcantara....
Moet nog spatbord maken van carbon en wat spul polijsten.
IMG_2431.jpg
Comment
-
Ja Rain leuk geworden al he?
Is nog niet klaar hoor, maar loopt al wel.
Knalt zo naar 11000 toeren met n piepje gas (heel voorzichtig doen dus)... Kijk aangepast blokje van dichtbij.
IMG_2435.jpg
Comment
-
Originally posted by rain View PostWow!
Dat ziet er echt super uit.
Mooie kleurencombinatie, het lijkt wel een nieuw model zo.
Ik kom wel een keer kijken, ik rij dagelijks door je woonplaats momenteel.
Motor en ik zijn in Arkel, bij m'n vriendin.
Er komen dagelijks kijkers (oude klanten) die proberen hem nu al over te nemen hihihi.
Sommige zal jij ook wel kennen.
Comment
-
Sorry dacht dat ik dat al had geplaatst, niet dus zie ik net...
Kan ik je geven, moet alleen helaas tot de test op de rollenbank het vermogen schuldig blijven.
Basis:
1002 cc
5 valves per cilinder
145pk (105,8kw) bij 10000rpm
5 versnellingen
topsnelheid 275kmh
Zuigerboring 75,5mm
Waar ik eerst een big bore set van wiseco voor wilde aanschaffen.
1040cc
zuigerboring 78mm
zou gaan kosten incl pakkingen +-1000
Of de 1120cc set.... ook niet geworden.
Wat heb ik nu dan?
Had n setje besteld van Wiseco voor de Hayabusa 1300cc
Zuigerboring 83mm
Per set de zuigerveren besteld ook van Wiseco. (was om vreemde reden goedkoper dan compleet per stuk)
Het opboren van de cilinders zelf gedaan.
De cilinderbussen besteld (iets afgedraaid) en erin geperst, en carters op maat gemaakt voor de nieuwe bussen.
Cilinders iets laten zakken, door onderkant cils af te vlakken en dus weer een nieuwe groef gemaakt voor O ringen. Anders had ik niet de juiste ruimte bovenin.
Krukas 310gr afgedraaid en helaas moeten laten balanceren en de maat voor de pistonpen aan laten passen (sorry kan ik niet zelf)
Cilinderkop en carbs had ik al aangepast (staat wel ergens)
Losse K&N filters geplaatst, ook 1 voor carter ontluchting. Zodat ik ruimte kreeg voor betere bedrading.
De CDI open gemaakt en de toerenbegrenzer verlegd van 11000 naar 14500rpm.
Dus buitenkant is nog oem Yamaha.. hihihi.
Ik kom niet aan de 1300cc, daar de slag iets anders is..
Maar mn compressie is knap hoger, 12,8:1. ipv de standaard 12.0:1....
Benzine verbruik zal schofterig zijn, maar ach t is n hobby. En t lijkt zo'n lief fietsje, kijk maar naar t zielige blokje. Whaaahahaha.
Comment
-
Heb hem op de testbank gehad.
Bij de begin run bracht het me een grijns van oor tot oor 168 awpk zag ik staan (ik al blij) en motormuizen eromheen verrast (huh, hoeveul uit dat ouwe blokkie?)
Voor de 2e werden er meer kabeltjes voor de koeling water/olie en ontsteking's spanning en moment aangesloten, die run is afgebroken! (door mijzelf)
Hij klom mooi in toeren maar werd te warm (voor de nieuwe spullen, zijn nog niet ingelopen) en de ontsteking staat 4 a 5 graden te laat over het totale toeren gebied... Dus heb vermogens verlies en is nog te tam.
Hij geeft meer energie af om warmte te ontwikkelen dan af te geven in werkelijk vermogen.....
Betekend even terug naar de tekentafel, opnieuw berekenen en aanpassen...
En opnieuw op de testbank natuurlijk, wil n mooie uitdraai op kenteken hebben. (met meer vermogen)
De sleutelaar kennende (hihihi ik zelf) zal het wel goed komen...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment