Vrouwen zijn bikkels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vrouwen zijn bikkels

Na een tijd  lang m´n bovenlijf geschoren te hebben en het telkens terugkerende ritueel beu te zijn toch maar op zoek gegaan naar iets anders.

Welnu, ik had mijn vriendin al wel een paar keer met zo´n epi-lady over haar benen zien gaan en dacht, "goh dat moet ik ook eens proberen"

Dus ik dat ding aangelingerd op standje 3 (lekker hard),............... Godskolere !!!!!!!!! dat doet zeer !!!!

Ondertussen had het "bloeddorstige ding" al een pluk haar bij mijn tepelstreek ontworteld (bloedde aardig )

Voortaan toch maar ff scheren

Ik heb nu zo mogelijk nog meer respekt gekregen voor m´n vriendin !

Grtz Sjoerd  
    Alias Homer Simpson ...

epileren
    ik had het je kunnen vertellen kerel dat het pijn zou doen hahah

laat het anders gewoon harsen doet in het begin zeer maar na 2 -3 keer is het nix meer
    Who's the Chef

Comment

Hey bro,

Ze hebben nu ook Veet voor mannen, daar ken je je bovenlichaam en je benen en armen mee doen. Dat is die soort schuim wat je haren oplost, en kan je het met zo'n plasickrabbertje eraf halen.

Misschien wat voor je kerel,

hahahah pijn is fijn toch

mzzl
      !Use my shit and feel the power!

Comment

heb ik nog nie veel last van tot nu toe ff t mesje eroverheen en klaar, Harold wou het geloof ik x late lazeren maar dat koste nog al wat

Grt R

Comment

Ik doe het ontharen zomers met een tondeuse, dat vindt ik zelf prima gaan.
          Maar het blijft een vervelende klus.
          Ik doe het alleen omdat ik nu in een haltershirt train in de sportschool en dan vindt ik het niet mooi om te zien die haren.
          Brear.

Comment

Gewoon onder de douche met een weggooischeermesje. Gaat prima en je voelt er niets van. Zo eens per week houd ik het even bij, kost me hooguit 2 minuten.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Romme @ Jun. 24 2005,12:33)]  heb ik nog nie veel last van tot nu toe ff t mesje eroverheen en klaar, Harold wou het geloof ik x late lazeren maar dat koste nog al wat

Grt R
              kost idd een hele hoop en je moet meerdere keren terug ook

maar het resultaat mag er wezen ook
              Who's the Chef

Comment

Ja dat zal ook wel, maar ik heb het er niet voor over, gewoon zelfde als sym zoals ik al zei ff t mesje erover en klaar

Comment

doe ik ook hoor lekker met de mach 3 er over
                  heb wel eens een prijs horen vallen voor de haren op je arm dat zou al iets van 200 kosten en dan misschien we l3 -4 x terug komen
                  ik heb geen idee of het klopt hoor maar goed
                  het zal iig niet goedkoop zijn
                  Who's the Chef

Comment

ik heb zelfs een keer lopen waxen bij me eigen..Lekker het eraf scheuren EN DAT DOE IK NOOIT MEER DIE PIJN
                    leek wel jackass bij me thuis ..me moeder lachde me ook grondig uit ghhehehe....

ik heb het al tijden niet meer geschoren wanty als ik eht scheer met scheermejse heb ik dikke uitslag dus is ### zowiezo..ik moet gewoon iets hebben wat niet pijnlijk is en het er goed weghaalt ....

Mar wat ?

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 24 2005,13:22)]ik heb zelfs een keer lopen waxen bij me eigen..Lekker het eraf scheuren EN DAT DOE IK NOOIT MEER DIE PIJN    
                      leek wel jackass bij me thuis   ..me moeder lachde me ook grondig uit ghhehehe....

ik heb het al tijden niet meer geschoren wanty als ik eht scheer met scheermejse heb ik dikke uitslag dus is ### zowiezo..ik moet gewoon iets hebben wat niet pijnlijk is en het er goed weghaalt ....

Mar wat  ?
                      Ik weet natuurlijk niet of jij "stug borsthaar" hebt, anders is die creme idd. wel iets.

Ik wist trouwens niet dat die er ook voor mannen was ! (die voor vrouwen hielp bij mij niet erg iig)

Grtz..
                      Alias Homer Simpson ...

Comment

Ja zag het laatst in de Veronica Gids staan. Voor mannen met teveel haar groei, dus zal wel voor stugger haar zijn. Wij mannen zijn natuurlijk in alles sterker incl ons haar. Dus zullen ze wel rekening mee gehouden hebben,

mzzl

Als ik de advertentie zie zal ik wel kijken waar het te koop is.

Comment

Hiero heb hem gevonden:

Veet For Men
                          The Smoothness That Lasts

60% van de vrouwen vinden dat ook mannen zich wel eens van overtollig haar mogen ontdoen! Dus mannen, doe er iets aan!
                          Nieuwe Veet For Men ontharingsgel-créme en ontharingsstrips verwijderen ongewenste lichaamsbeharing op een snelle en langdurige manier.

Nu verkrijgbaar bij: Kruidvat

mzzl

Dus kale mannen kijken dus

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (D-Men @ Jun. 24 2005,14:30)]Hiero heb hem gevonden:

Veet For Men
                            The Smoothness That Lasts

60% van de vrouwen vinden dat ook mannen zich wel eens van overtollig haar mogen ontdoen! Dus mannen, doe er iets aan!
                            Nieuwe Veet For Men ontharingsgel-créme en ontharingsstrips verwijderen ongewenste lichaamsbeharing op een snelle en langdurige manier.

Nu verkrijgbaar bij: Kruidvat

mzzl

Dus kale mannen kijken dus
                            Tnx Bro !,

Volgende week 4 dgn naar italie, moet ik wel een beetje smooth zijn he !!

Lekker patsen aan het stand , nee hoor als ik ergens een hekel aan heb is het aan patsers !

Grtz..
                            Alias Homer Simpson ...

Comment

met jou bonkige lichaam hoef je denk niet te patsen hoor

gaat van zelf

maar idd moet het wel lekker glad wezen
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X