Roid -gut.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Iron Mind View Post
    Hebben die pro's dat een permanente dikke pens, volgens mij ook niet. En ik heb verder geen idee van hun schema's, maar er gaat altijd een carb-load aan vooraf en dat zal voor een Mr. O van ver boven de 100kg aan spier, geen misselijke carb-load zijn. Dus ja, daar zou maar zo nog 5-6k aan kcal naar binnen kunnen gaan toch?

Wel eens een kcal eetwedstrijd gezien met kip en rijst? Dat gebeurd met een reden. In die 10k eetwedstrijd zitten niet veel vezels, water etc. 10k kcal junkfood en 10k clean vreten, daar zit er een wereld van verschil in qua vezels etc. Wat denk je dat langer in je darmen blijft zitten?

Ooit wel eens gemerkt dat je zowat doorloopt van onder na een flinke vreetmeal bij de Mac? Nou om die reden krijg je dus ook niet zo'n bolle pens van een 10k kcal junk vreetmeal vs. clean vreten.

Nu kan het topic gesloten worden, denk ik
    Hoe verklaar jij dan dat sommige het niet hebben? En dat het voor Arnold sowieso een stuk minder was? (Ja ze waren 'minder' gespierd, maar daar moet nog steeds een hele hoop voedsel naar binnen)

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
      Ja, ze hebben idd een permanent dikke pens omdat hun organen gegroeid zijn door de steroiden. Tuurlijk carb-loaden ze, maar dagen van tevoren. Carb-loaden op dezelfde dag als de competitie is vrij zinloos, want zo snel kun je niet carb-loaden.
      Dat permanent valt zat mee, in jouw ogen is het misschien een dikke pens. Maar ik zie genoeg pro's voorbij komen waarbij de taille nog altijd prima in verhouding is. Tuurlijk ademen ze soms in via de buik en wordt er net een foto geschoten en ziet dat er niet uit, maar dat heeft elk mens. Weet je wel hoe vermoeiend het is om zolang alles te moeten aanspannen? Daar ga je gewoon zwaar van ademen, waardoor enkel borst-ademhaling soms faalt en je spanning verliest van je core en je een diepe teug lucht adem haalt met buikademhaling. Dat ziet er gewoon niet esthetisch uit dat klopt, maar dat heeft iedereen wel toch?

Je hebt mij ook niet horen zeggen dat zij op de dag van nog carb-loaden. Dat schiet niet op..

Originally posted by diasog View Post
      Hoe verklaar jij dan dat sommige het niet hebben? En dat het voor Arnold sowieso een stuk minder was? (Ja ze waren 'minder' gespierd, maar daar moet nog steeds een hele hoop voedsel naar binnen)
      Je hoort mij ook niet zeggen dat HGH, IGF-1 etc. er niet mee te maken (kunnen) hebben, maar ik verbaas me over de zekerheid die sommige uitspreken over een bepaald middel en dat als enige oorzaak aanwijzen. Zonder voldoende rekening te houden met andere factoren.

Denk ook dat taille gewoon wat mee kan groeien als je frame op zich groter en groter wordt.

Zal ongetwijfeld een combinatie zijn van factoren, waarbij de middelen ook horen.
      Last edited by Iron Mind; 29-11-2014, 16:50.
      "Straight outta gym"

Comment

Carb-loaden op dezelfde dag als de competitie is vrij zinloos, want zo snel kun je niet carb-loaden.
        Is totaal niet zinloos en je praat echt onzin in dit geval.

Als ik mezelf als vb neem heb ik voor ongeveer 3500 kcals aan carbs gegeten
        in de 5 uur van inweging tot podium en woog bijna 4 kilo meer op het podium.

En uiteraard carb load iedereen voor / tijdens de wedstrijd - pre judging / poseer ronde.
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Nou hier dus je antwoord over dat er nog flink gevreten wordt op de dag van. Had even geen beeld bij de hoeveelheden, maar dus gewoon aardig veel.
          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Tibbers View Post
            Ik heb al een dikke pens zonder roids >_<
            Je doet ook aan carb loading ?

Maar dat wat Mvos zegt dacht ik zelf ook al , logisch ook , tuurlijk doen ze dat ook op de dag zelf.

Maar wat denk jij zelf waar door het verschil van taille toen en nu vandaan komt Mvos ?

Comment

Originally posted by Mvos View Post

En uiteraard carb load iedereen voor / tijdens de wedstrijd - pre judging / poseer ronde.
              Is dat echt alleen door voedsel of ook door vocht?
              3500 kcal is geen 4 kg toch?
              Of nog aardig wat eiwitten erbij?
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                Is dat echt alleen door voedsel of ook door vocht?
                3500 kcal is geen 4 kg toch?
                Of nog aardig wat eiwitten erbij?
                Uiteraard ook vocht. Carbs -> glucose. Glucose + water = glycogeen. Iets van 3 gram oid per gram glucose = 1 gram glycogeen. Zoiets was het. Dus stel dat Maarten richting de 500-750g (of meer?) carbs heeft gegeten en daar nog het nodige water bij heeft gezopen. Dan komt dat aardig overeen met 4kg gewichtstoename door glycogeen en het eten zelf.
                "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Mvos View Post

Ik bedoel te zeggen dat je er inderdaad baat bij kunt hebben om te carb-loaden op de dag zelf, maar het zou veel effectiever zijn om 2-3 dagen van tevoren te beginnen. Je lichaam kan niet in een paar uur al dat eten omzetten in glycogeen; een deel wel, maar de rest is nog gewoon voedsel dat ik je maag blijft zitten waardoor je buik is opgezet tijdens het poseren en da's niet handig.

Comment

Hou jij het maar bij oude vrouwtjes adviseren..er is werkelijk waar niemand die zich voor een wedstrijd niet scheel vreet.
                    haha geen zin om te laden...heb je daar een onderzoek van.
                    mooi dat je het ook weer brengt als de waarheid..neem nog een gumnybeertje grapjurk

Ik bedoel te zeggen dat je er inderdaad baat bij kunt hebben om te carb-loaden op de dag zelf, maar het zou veel effectiever zijn om 2-3 dagen van tevoren te beginnen. Je lichaam kan niet in een paar uur al dat eten omzetten in glycogeen; een deel wel, maar de rest is nog gewoon voedsel dat ik je maag blijft zitten waardoor je buik is opgezet tijdens het poseren en da's niet handig.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      Hou jij het maar bij oude vrouwtjes adviseren..er is werkelijk waar niemand die zich voor een wedstrijd niet scheel vreet.
                      mooi dat je het ook weer brengt als de waarheid..neem nog een gumnybeertje grapjurk
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        Zoek maar eens de ervaringen op van pro-bodybuilders die erachter zijn gekomen dat een paar uur voor een wedstrijd carb-loaden veel te weinig is na een periode van dieten waarbij je glycogeenvoorraad leeg of nagenoeg leeg is. Je hebt veel meer ruimte tot glycogeenopslag dan je in één maaltijd of in één dag zou kunnen verwerken. Waarschijnlijk zit je dan als bodybuilder haast op 10k+ kcal. Als het allemaal in een paar uur zou kunnen, dan zou UD2.0. wellicht ook anders opgezet zijn ipv de bijna 2,5 dagen die een ud2.0-refeed in beslag neemt.

Comment

Zoek maar eens de ervaringen op van pro-bodybuilders die erachter zijn gekomen dat een paar uur voor een wedstrijd carb-loaden veel te weinig is na een periode van dieten waarbij je glycogeenvoorraad leeg of nagenoeg leeg is. Je hebt veel meer ruimte tot glycogeenopslag dan je in één maaltijd of in één dag zou kunnen verwerken. Waarschijnlijk zit je dan als bodybuilder haast op 10k+ kcal. Als het allemaal in een paar uur zou kunnen, dan zou UD2.0. wellicht ook anders opgezet zijn ipv de bijna 2,5 dagen die een ud2.0-refeed in beslag neemt.
                          Er zullen ook weinig/geen bodybuilders zijn die enkel op de dag van carbs vreten. Dat lijkt me niet aannemelijk.
                          Dat is het hele punt. Niemand zegt dat dat gedaan wordt. Er wordt dus op de dag van geladen, maar ook de dag, dagen ervoor. Afhankelijk van de fysieke toestand van die persoon.
                          "Straight outta gym"

Comment

Iedereen weet toch dat er paar dagen gedeplete wordt en dan paar dagen laden?
                            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
                              Iedereen weet toch dat er paar dagen gedeplete wordt en dan paar dagen laden?
                              Ja tuurlijk weet iedereen dat !!
                              Maar je weer toch waar je op zit , iedereen mag wat roepen hier.
                              Ik lul ook maar wat!

Comment

Indd, snap niet waarom je dingen zo uit context wilt halen dynatwix...

Sorry ik vind mezelf te grappig.
                                Last edited by talalelh15; 29-11-2014, 19:17. Reason: woordgrapje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X