Originally posted by Iron Mind
View Post
Roid -gut.
Collapse
X
-
Originally posted by Dynamix View PostJa, ze hebben idd een permanent dikke pens omdat hun organen gegroeid zijn door de steroiden. Tuurlijk carb-loaden ze, maar dagen van tevoren. Carb-loaden op dezelfde dag als de competitie is vrij zinloos, want zo snel kun je niet carb-loaden.
Je hebt mij ook niet horen zeggen dat zij op de dag van nog carb-loaden. Dat schiet niet op..
Originally posted by diasog View PostHoe verklaar jij dan dat sommige het niet hebben? En dat het voor Arnold sowieso een stuk minder was? (Ja ze waren 'minder' gespierd, maar daar moet nog steeds een hele hoop voedsel naar binnen)
Denk ook dat taille gewoon wat mee kan groeien als je frame op zich groter en groter wordt.
Zal ongetwijfeld een combinatie zijn van factoren, waarbij de middelen ook horen.Last edited by Iron Mind; 29-11-2014, 16:50."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostCarb-loaden op dezelfde dag als de competitie is vrij zinloos, want zo snel kun je niet carb-loaden.
Als ik mezelf als vb neem heb ik voor ongeveer 3500 kcals aan carbs gegeten
in de 5 uur van inweging tot podium en woog bijna 4 kilo meer op het podium.
En uiteraard carb load iedereen voor / tijdens de wedstrijd - pre judging / poseer ronde.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Tibbers View PostIk heb al een dikke pens zonder roids >_<
Maar dat wat Mvos zegt dacht ik zelf ook al , logisch ook , tuurlijk doen ze dat ook op de dag zelf.
Maar wat denk jij zelf waar door het verschil van taille toen en nu vandaan komt Mvos ?
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostIs totaal niet zinloos en je praat echt onzin in dit geval.
En uiteraard carb load iedereen voor / tijdens de wedstrijd - pre judging / poseer ronde.
3500 kcal is geen 4 kg toch?
Of nog aardig wat eiwitten erbij?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostIs dat echt alleen door voedsel of ook door vocht?
3500 kcal is geen 4 kg toch?
Of nog aardig wat eiwitten erbij?"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostIs totaal niet zinloos en je praat echt onzin in dit geval.
En uiteraard carb load iedereen voor / tijdens de wedstrijd - pre judging / poseer ronde.
Comment
-
Hou jij het maar bij oude vrouwtjes adviseren..er is werkelijk waar niemand die zich voor een wedstrijd niet scheel vreet.
haha geen zin om te laden...heb je daar een onderzoek van.
mooi dat je het ook weer brengt als de waarheid..neem nog een gumnybeertje grapjurk
Originally posted by Dynamix View PostIk bedoel te zeggen dat je er inderdaad baat bij kunt hebben om te carb-loaden op de dag zelf, maar het zou veel effectiever zijn om 2-3 dagen van tevoren te beginnen. Je lichaam kan niet in een paar uur al dat eten omzetten in glycogeen; een deel wel, maar de rest is nog gewoon voedsel dat ik je maag blijft zitten waardoor je buik is opgezet tijdens het poseren en da's niet handig.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostHou jij het maar bij oude vrouwtjes adviseren..er is werkelijk waar niemand die zich voor een wedstrijd niet scheel vreet.
mooi dat je het ook weer brengt als de waarheid..neem nog een gumnybeertje grapjurkBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by quibus View PostHou jij het maar bij oude vrouwtjes adviseren..er is werkelijk waar niemand die zich voor een wedstrijd niet scheel vreet.
mooi dat je het ook weer brengt als de waarheid..neem nog een gumnybeertje grapjurk
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostZoek maar eens de ervaringen op van pro-bodybuilders die erachter zijn gekomen dat een paar uur voor een wedstrijd carb-loaden veel te weinig is na een periode van dieten waarbij je glycogeenvoorraad leeg of nagenoeg leeg is. Je hebt veel meer ruimte tot glycogeenopslag dan je in één maaltijd of in één dag zou kunnen verwerken. Waarschijnlijk zit je dan als bodybuilder haast op 10k+ kcal. Als het allemaal in een paar uur zou kunnen, dan zou UD2.0. wellicht ook anders opgezet zijn ipv de bijna 2,5 dagen die een ud2.0-refeed in beslag neemt.
Dat is het hele punt. Niemand zegt dat dat gedaan wordt. Er wordt dus op de dag van geladen, maar ook de dag, dagen ervoor. Afhankelijk van de fysieke toestand van die persoon."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment