Roid -gut.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Lethal View Post
    Moet je na gaan , een ander schijt zich in de rondte en dynamix heeft nergens last van.

Zoals ik al zei: gewenning.
    Ik heb jarenlang praktisch iedere dag junkfood gegeten maar ik liep ook niet leeg hoor.
    Al ging ik wel minimaal 4 x p.d naar de w.c,maar dat ga ik nu nog.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
      Ik heb jarenlang praktisch iedere dag junkfood gegeten maar ik liep ook niet leeg hoor.
      Niks zo wonderlijk als het menselijk lichaam eh
      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
        Sneller en vaker naar het toilet, oftewel. Eten blijft minder lang in je darmen zitten, dus minder last van bolle pens dan wanneer ik bijv. veel vezels at.

Ga, maar eens een dag havermout, brinta, zilvervliesrijst vreten en daarna een dag wit brood, pizza, gummi beren. Kijken wanneer je meer last heb grotere taille.. Ik in ieder geval bij meer vezels Plus junkfood heeft vaak minder volume als je kcal gaat vergelijken met kcal.
        Dan is dat de oplossing. Arnold en zn tijdsgenoten aten alleen maar junkfood en waren de hele dag aan het schijten . Je moet er wat voor over hebben.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
          Dan is dat de oplossing. Arnold en zn tijdsgenoten aten alleen maar junkfood en waren de hele dag aan het schijten . Je moet er wat voor over hebben.
          Ben je niet aan het overtuigen hoor, mocht je dat soms denken. Ik probeer enkel meer aspecten te belichten in dit topic.

Het is te makkelijk om de middelen aan te wijzen als enige mogelijke oorzaak. Plus ik vind het veel interessanter om al deze aspecten te bekijken en waar mogelijk te toetsen met onze eigen ervaring en indien mogelijk onderzoeken erbij betrekken.

Iets met "open minded" zijn ofzo
          "Straight outta gym"

Comment

Is dit de oplossing voor bodybuilders?

http://www.fitsociety.nl/afslank-blo...et-een-korset/
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
              Ik kan me nog wel vinden in iron mind zijn verhaal.
              Laat staan als ik er iedere dag zou komen , zou het om mezelf makkelijker te maken dan beter op de plee opeten daar.
              Dan mag ik wel aardig wat naar binnen schuiven voordat ik daar gewend aan raak.
              Maar geloof je meteen.

Hoeft toch niet alleen aan 1 ding te liggen dynamix ?!
              Kan toch meerdere oorzaken hebben , combinatie van , zoals al werd aangegeven.

Comment

Ja kan, maar ik ben er vrij zeker van dat je buik niet zo (chronisch) uitpuilt als je veel eet. Zie de foto van Michael Phelps die ik eerder heb gepost en daarnaast heb je Serge Nubret die 1-2 maaltijden per dag at, wat dus een behoorlijk aantal kcal per maaltijd zijn. Zo'n uitpuilende buik zie je vrijwel alleen bij de allergrootsten; de mr olympia-deelnemers omdat die de meeste roids/groeihormonen nemen. Die gasten die daar een paar niveau's onder zitten eten niet bijzonder veel minder dan zij op een dag eten. Daarnaast eten die mr olympia-gasten meestal 6+ keer per dag, dus het aantal kcal per maaltijd valt dan nog best mee.

Comment

Junkfood = lege kcal, hoeft je lichaam geen moeite voor te doen om kcal uit te halen en loop je zo door van onder.
                  Wat zijn dan precies lege kcal? En hoezo zou je lichaam daar geen moeite voor hoeven doen?
                  Ik doe een gok

Comment

Ja kan, maar ik ben er vrij zeker van dat je buik niet zo (chronisch) uitpuilt als je veel eet. Zie de foto van Michael Phelps die ik eerder heb gepost en daarnaast heb je Serge Nubret die 1-2 maaltijden per dag at, wat dus een behoorlijk aantal kcal per maaltijd zijn. Zo'n uitpuilende buik zie je vrijwel alleen bij de allergrootsten; de mr olympia-deelnemers omdat die de meeste roids/groeihormonen nemen. Die gasten die daar een paar niveau's onder zitten eten niet bijzonder veel minder dan zij op een dag eten. Daarnaast eten die mr olympia-gasten meestal 6+ keer per dag, dus het aantal kcal per maaltijd valt dan nog best mee.
                    Gaat ook meer om totaal kcal en volume eten ipv frequentie van je maaltijden, lijkt mij. Verder wel met je eens hoor dat die tijd veel minder opgezette buiken heeft of misschien maakte ze minder vaak foto's toen en zagen we het nooit. Geen idee..

Originally posted by Pren View Post
                    Wat zijn dan precies lege kcal? En hoezo zou je lichaam daar geen moeite voor hoeven doen?
                    Gebruik anders even Google?
                    "Straight outta gym"

Comment

Denk dat je het niet als een los staand feit moet zien , wat je maar kan weerleggen , maar dat het een combinatie van is.
                      Eigenlijk zou je een beetje verbanden moeten kunnen leggen daarvoor , de voeding in combinatie met die hgh en de rest van wat die gasten nemen tegenwoordig.
                      Dat is het verschil met toen en dat zou wel is het verband kunnen zijn , denk je niet ?
                      Ik zie je trouwens ook alleen maar roepen wat het niet is en niet wat jij denkt dat het wel is??

Comment

Junkfood = lege kcal, hoeft je lichaam geen moeite voor te doen om kcal uit te halen en loop je zo door van onder.
                        Dit zou ook zo een quote van Jeff Seid kunnen zijn.
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Gebruik anders even Google?
                          Daar zijn blijkbaar meerdere definities van. Bijv. deze: Calorie en calorie-verbruik | Mens en Gezondheid: Dieet of: https://www.salusi.nl/lege-calorieen-afslank-succes/
                          Welke definitie hanteer jij? En mijn andere vraag blijft staan: hoezo zou je daar geen moeite voor moeten doen?
                          Ik doe een gok

Comment

Overigens heeft Coleman ook zonder carbload en jaren na zijn carriere nog een pens: http://www.pwnfitness.com/wp-content...n1-225x300.jpg

Ik ben het dus met Dynamix eens dat het vooral door de roids komt en niet door het eten.
                            Last edited by Pren; 29-11-2014, 23:00.
                            Ik doe een gok

Comment

Het is wel opvallend inderdaad dat de roid-gut vooral zichtbaar werd in de jaren '80 en de jaren '90 toen groeihormoon en insuline aan een opmars begonnen.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dat plaatje lijkt me indd case closed pren. Dat oogt bizar he

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X