Roid -gut.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Flauw hoor,al die woordgrapjes ten koste van Bynanix,Talal.

Toevallig is er al snoep naar hem vernoemd en heb jij als voedingsdeskundige nog niks gepresteerd!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Lol
      ja zal ik opzoek is namelijk iets nieuws?????
      ging erom dat ze de hele dag en uiteraard daarvoor laden.
      maar laat maar want je gaat weer net zo draaikonten als onze ministers

Originally posted by Dynamix View Post
      Zoek maar eens de ervaringen op van pro-bodybuilders die erachter zijn gekomen dat een paar uur voor een wedstrijd carb-loaden veel te weinig is na een periode van dieten waarbij je glycogeenvoorraad leeg of nagenoeg leeg is. Je hebt veel meer ruimte tot glycogeenopslag dan je in één maaltijd of in één dag zou kunnen verwerken. Waarschijnlijk zit je dan als bodybuilder haast op 10k+ kcal. Als het allemaal in een paar uur zou kunnen, dan zou UD2.0. wellicht ook anders opgezet zijn ipv de bijna 2,5 dagen die een ud2.0-refeed in beslag neemt.

Comment

sorry Dynamix,maar je bent de boel aan het verdraaien.

Je laad 2/3 dagen van te voren afhankelijk van je fysiek en tijdens de wedstrijd dag.
        Dit gebeurd met carbs en wat vet,maar (bijna)geen eiwitten ,want die hebben 0,0 nut in deze fase.

Dus de stelling dat laden op de dag zelf geen nut heeft klopt niet alleen heeft die dag pas echt nut als er 2/3 dagen van te voren begonnen word.

Laden kan met bv rijst / wafels / rozijnen / jam / honing ,maar er zijn er ook die laden met pizza / appeltaart /mac enz.

Dit leer je pas door te testen en te kijken hoe je daarop reageerd,want op de dag wil je maximaal vol zijn ,maar teveel aan voeding kan ervoor zorgen dat je overloopt en dus glad bent oftewel weg maanden werk.
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Zal het nog een keer vragen , uit interesse..
          Waar denk jij waar het verschil in zit wat betreft taille van toen en nu Mvos ?

Comment

Link: GH-gut, Roid-gut - or just muscle-gut? - KropBlog

Organ size increases with weight gain in power-trained athletes.
            Miyauchi S1, Oshima S, Asaka M, Kawano H, Torii S, Higuchi M.
            Author information
            Abstract
            The purpose of this study was to determine whether overfeeding and high-intensity physical training increase organ mass. We examined this question using cross-sectional and longitudinal studies in which we measured collegiate male American football players. Freshman (n = 10) and senior players in their second and third years of college (n = 17) participated in the cross-sectional study. The same measurements of the same freshman players (n = 10) were assessed after the one-year weight gain period in the longitudinal study. Fat-free mass (FFM), skeletal muscle, and adipose tissue mass were obtained using dual-energy X-ray absorptiometry. Liver, kidney, brain, and heart volumes were calculated using magnetic resonance imaging or echocardiography. Compared with the freshman players, the senior players had 10.8 kg more FFM, and 0.29 kg, 0.08 kg, and 0.09 kg greater liver, heart, and kidney mass, respectively. In the longitudinal study, FFM, liver, heart, and kidney mass of the freshman players increased by 5.2 kg, 0.2 kg, 0.04 kg, and 0.04 kg, respectively, after one year of overfeeding and physical training. On the other hand, the organ-tissue mass to FFM ratio did not change, except for the brain, in either the cross-sectional or longitudinal studies. Our results indicated that the organ-tissue masses increased with overfeeding and physical training in male collegiate American football players.

Het zal ongetwijfeld een combinatie van aas en eten zijn, maar alleen door koolhydraten/eten geloof ik niet.
            Last edited by rain; 29-11-2014, 20:03.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Lethal View Post
              Zal het nog een keer vragen , uit interesse..
              Waar denk jij waar het verschil in zit wat betreft taille van toen en nu Mvos ?
              Sorry maat,even gemist

Ik denk een combi van gh / slin / igf en bergen,maar dan ook echt bergen voedsel.

Comment

Ja precies , zat ik zelf dan dus ook aan te denken!

Tering , hij lijkt wel zwanger op die foto in die link , kai greene.

Comment

Het is ook eigenlijk best logisch dat het een combinatie is. Met gh/insuline/igf/AAS etc. maak je je lichaam nog meer anabool en kan je nog meer voeding verwerken. Meer voeding kunnen verwerken om beter, meer te groeien is nog meer vreten. Nog meer vreten leidt daardoor ook weer tot een dikkere buik dan bijv. de tijd van Arnold, waar men eigenlijk enkel AAS gebruikte.

Verder leuk topic.

Mooi linkje, RM. Best logisch dat je organen (hart, lever etc.) (m.u.v. hersenen) meegroeien met je toename FFM. Lichaam krijgt meer te verwerken en moet die extra FFM van voedingsstoffen voorzien en krijgt die vaak ook binnen via voeding. Zie het zelf ook vaak genoeg terug dat de grotere, gespierdere mensen grotere organen hebben dan de kleinere. Zie dat vaak genoeg terug, eigenlijk.
                  Last edited by Iron Mind; 29-11-2014, 20:11.
                  "Straight outta gym"

Comment

Michael Phelps, de olympische zwemmer, is het daar niet mee eens jongens. Hij eet 12.000 kcal per dag! Eat that

Comment

Michael Phelps, de olympische zwemmer, is het daar niet mee eens jongens. Hij eet 12.000 kcal per dag! Eat that

Heb je wel eens gezien wat cardio met je eigen metabolisme doet?
                      Als ik ga hardlopen ren ik de terugweg altijd harder, omdat ik anders mijn sokken heb vol zitten. Je kan iig voorkomen dat je schoenen vol zitten, door je broek in je sokken te stoppen..

Kan me best voorstellen dat Phelps eenzelfde probleem zou kunnen hebben. Plus hij vreet ook veel junkfood toch? Junkfood = lege kcal, hoeft je lichaam geen moeite voor te doen om kcal uit te halen en loop je zo door van onder.
                      Last edited by Iron Mind; 29-11-2014, 20:22.
                      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                        Heb je wel eens gezien wat cardio met je eigen metabolisme doet?
                        Als ik ga hardlopen ren ik de terugweg altijd harder, omdat ik anders mijn sokken heb vol zitten. Je kan iig voorkomen dat je schoenen vol zitten, door je broek in je sokken te stoppen..

Kan me best voorstellen dat Phelps eenzelfde probleem zou kunnen hebben. Plus hij vreet ook veel junkfood toch? Junkfood = lege kcal, hoeft je lichaam geen moeite voor te doen om kcal uit te halen en loop je zo door van onder.
                        Je bedoelt dat je veel schijt als je junkfood eet?

Ik at tijdens het bulken de helft van mn kcal uit junkfood, zo'n 2200 kcal en ik scheet maar 5x per week, dus dat klopt niet helemaal als je dat bedoelt.

Comment

en daar gaan we weer

Comment

Ik at tijdens het bulken de helft van mn kcal uit junkfood, zo'n 2200 kcal en ik scheet maar 5x per week, dus dat klopt niet helemaal als je dat bedoelt.
                            Gewenning is een belangrijk aspect.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sneller en vaker naar het toilet, oftewel. Eten blijft minder lang in je darmen zitten, dus minder last van bolle pens dan wanneer ik bijv. veel vezels at.

Ga, maar eens een dag havermout, brinta, zilvervliesrijst vreten en daarna een dag wit brood, pizza, gummi beren. Kijken wanneer je meer last heb grotere taille.. Ik in ieder geval bij meer vezels Plus junkfood heeft vaak minder volume als je kcal gaat vergelijken met kcal.
                              "Straight outta gym"

Comment

Moet je na gaan , een ander schijt zich in de rondte en dynamix heeft nergens last van.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X