Vies filmpje van Big Mac in maagzuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vies filmpje van Big Mac in maagzuur

Ik kwam dit filmpje tegen van wat er gebeurt in de maag als je een Big Mac eet.

Vond het wel interessant om te zien wat er nu echt gebeurt.

Werd er wel een beetje misselijk van

https://youtu.be/5rmjGlF3jbk
    Ik ben dyslect, dus taalfouten zal ik maken

Alles in je maag ziet er smerig uit, maakt niet uit wat voor eten er in zit.
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Het komt meer doordat er ook filmpjes nu online staan bij sommige health sites, van een cheeseburger dat ze in HCL houden met een percentate van 37%. Heel groot staat erbij dat dit is wat in je maag gebeurt (hij kleurt gewoon zwart). Zo ver ik heb begrepen van de jongen die deze filmpjes maakt op Reddit, gaat hij ook nog maken met andere voedsel soorten (gezondere variant van een hamburger, zelf gemaakt etc) en komt hier een vergelijking in. Dit vooral omdat niet alle stoffen soorten gelijk worden afgebroken in je maag en je na Mac sneller weer honger hebt etc. Daarom leek het mij wel boeiend (en ranzig) namelijk

Comment

Originally posted by Gus View Post
        Alles in je maag ziet er smerig uit, maakt niet uit wat voor eten er in zit.
        Ik wou net zeggen. Het is hoogst onwaarschijnlijk dat een glutenvrije boterham met biologische kipfilet er smakelijker uit zal zien in je maag.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Van de week over me nek na een training.
          Ik eet vis en rijst, zag er net zo uit

Comment

Noem je dit al vies?
            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Van de week over me nek na een training.
              Ik eet vis en rijst, zag er net zo uit
              Zaten er ook stukjes wortel en mais in? Het maakt niet uit wat je eet, wanneer je overgeeft zit dat er altijd in.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Mwhaha

Comment

Wat wou de maker van dit filmpje eigenlijk bereiken?
                  Simulatie van de maag is imo niet echt gelukt, wij hebben geen ingebouw mixertje
                  The act of getting strong doesn't start in the gym. It starts in your head.

Comment

Originally posted by Malinois View Post
                    Wat wou de maker van dit filmpje eigenlijk bereiken?
                    Simulatie van de maag is imo niet echt gelukt, wij hebben geen ingebouw mixertje
                    Haha het staat ook niet stil in je maag :P Maar als je verder naar boven leest, lees je zijn beweegreden

Comment

Originally posted by Rhodina View Post
                      Haha het staat ook niet stil in je maag :P Maar als je verder naar boven leest, lees je zijn beweegreden
                      Aah voor de pH schommeling! Ietsjes te snel gelezen! :P
                      The act of getting strong doesn't start in the gym. It starts in your head.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X