Xeno is er weer ff...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

respect moeten ze niet voor je body hebben maar voor jezelf omdat je leuk/ aardig enzo bent.
    wijven vinden het juist drek als je ervan uit gaat dat je het van je body moet hebben.
    ik ken levende voorbeelden.
    zorg dat je zo gek niet wordt ouwe. stay focussed en be happy. dat vinden ze veel interessanter. voor de rest mag je van mij af en toe al doe ik het zelf niet meer
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Aug. 01 2005,17:29)]moest ff 1 avondje beest uit hangen moet ook weer ff leven op deze leeftijd hoor...en als je dan later op de avond 3 wijven om je heen heb dansen heb je er echt geen spijt mer van   .
      Weet je zeker dat het 'wijven' waren? Je had immers drank op...
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Aug. 01 2005,17:58)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Aug. 01 2005,17:29)]moest ff 1 avondje beest uit hangen moet ook weer ff leven op deze leeftijd hoor...en als je dan later op de avond 3 wijven om je heen heb dansen heb je er echt geen spijt mer van   .
        Weet je zeker dat het 'wijven' waren? Je had immers drank op...  
        Misschien dat ze bij andere gelegenheden ook "meisjes"hebben die dat doen  

Prettige vakantie Bro !  

Alias Homer Simpson ...

Comment

jah dat is zo bruce blijf ook een happy gozer altijd lachen enzo..maar het werkt mee op je zelf verzekerheid gewoon en dat werkt aardig moet ik zeggen ... magoed donderdag gaan we weer ff vanavond ff weer heerlijk getraind .....

@mr.sym: ze werder idd een heel stuk mooier na een wijntje of 5

Comment

Idd geniet ervan bro

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X