Ik wil er graag bijhoren!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (corina @ Aug. 24 2005,14:50)]je moet niet je best willen doen om erbij te horen, je hoort erbij of niet.
    cava corina maar geef toe, als mensen lief en vriendelijk tegen je zijn op je posts van je heb je het toch graag en aanvaard je ze toch sneller
    mensen hebben snel vooroordelen van iemand en zeker als er iemand op een forum wil horen, waar mensen zoals jij hier al een aantal jaren zit, je wil vertrouwen van die persoon en wil ook dat hij of zij hier dan ook nuttig informatie post alvorens je die persoon dan ook wel totaal kan aanvaarden binnen de groep.
    dus op één of ander manier moet je, je toch je best doen

Comment

je moet nuttige en leuke post kunne maken vind ik op een forum.Moet wel serrieus soms blijven uiterraad nbiet dat ik me er strak aanhoud maar das dus het leuke nog van bodynet .

Comment

Is niet helemaal waar ik ken genoeg gasten die hier vanaf post 1 geaccepted zijn...
        Het ligt eraan hoe je je opstelt je moet niet meteen denken dat je beter dan de rest bent etc etc..
        Mijn streekgenoot Hiekie bijvoorbeeld is een rustige jongen die nooit zal bluffen en tegen hem doet niemand alsof hij er niet bij hoort!!

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

nou reymyserio accepteerde ik helemaal niet int begin maar begin hem nu langzamerhand pas door te krijgen..Ik moet echt aan iemand wenne eerst voordat ik het door heb.

maja sommige gasten hebben gewoon mooie binnekomers

en Iguana ging pas posten toe nik en ariekanarie het bord bezuinde met rommel

Comment

Klopt helemaal.
            Ik werd in juni 2003 lid en poste tot oktober vergat het forum helemaal en ging juni 2004 weer meelezen..
            Na 2 maanden meelezen kon ik niet aanzien hoe anderen grappen maakten die ik mooi zou kunnen aanvullen dus ging ik weer posten..

Ps in 2003 heb ik slechts 70 x gepost. De andere 1920 na de tijd.
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Comment

nu ga je liegen dat het je vriendin is ...

mijn hond zit ook dagelijks op bodynet

Comment

haha nee sure waarom ga ik niet over uitwijden, alvast het levert weer wat bezigheid op

Comment

oh w8 je heb het nu alweer snel weggehaald ben je aan de drugs ofzo kerel

Comment

Niks tegen drugsgebruikers voor de rest toch.
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

ANy way...

over dat erbij horen...een naam als Super Anus ga je niet veel van verw8ten neem ik aan

magoed ......allemaal geintjes bro.... just party with us

Comment

Dit is als ik mij niet vergis een 2e topic waarin je vriendjes wil maken.
                          Als je zoveel waarde hecht aan vriendjes op een board ben je verkeerd bezig!
                          Mensen doen zich toch anders voor op een board ik wil hiermee zeggen dat ze IRL anders zijn en misschien wat minder open.
                          Ik heb liever IRL iemand waarmee ik kan opschieten dan iemand die ik alleen ken van een board.
                          Kortom hecht meer waarde in het echte leven en minder op een forum dat wil niet zeggen dat je je moet misdragen.
                          Probeer gewoon normaal te doen en open niet iedere keer van dit soort topics.
                          De leden zullen je meer waarderen/respecteren als je "normaal" doet i.p.v dit soort topics te openen. Want het loopt meestal uit als een Flame topic.
                          Vandaar een verzoekje aan de mods

SLOTJE
                          Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Gebeurt niet vaak maar deze keer

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X