Als je toch cardio doet...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als je toch cardio doet...

'Fietsen is gezond, maar slecht voor seksleven'

Uitgegeven: 30 augustus 2005 10:28

LONDEN - Fietsen is gezond. Maar het kan wel een slechte invloed hebben op het seksleven van mannen. Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat mannen die veel fietsen, vaker last hebben van erectiestoornissen. Dat berichtte de Britse krant The Independent dinsdag.

De wetenschappers deden onder anderen onderzoek bij Amerikaanse politiemannen die op de fiets patrouilleren. Ze ontdekten dat deze 'helden van het smalle zadel' minder vaak een erectie krijgen en dat die ook nog eens van kortere duur is dan bij mannen die zelden of nooit op de fiets stappen.

Zadel

Volgens de onderzoekers komt dat omdat het zadel, dat bij herenfietsen meestal smal en langwerpig is, de bloedtoevoer naar de 'edele delen' tegenhoudt. Zij publiceren hun bevindingen volgende maand in het Amerikaanse vakblad Journal of Sexual Medicine.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

wat een onzin zeg

Comment

Betwijfel ten zeerste of dat onzin is hoor, vind zelf zo'n zadel al helemaal niks en kan me heel goed voorstellen dat het nog heel wat minder bevalt als er iets in de weg zit daar...
      Leek me altijd al erg onconfortabel en blijkt nu dus ook nog eens niet best te zijn, verbaast me niets.
      Kan voor vrouwen gelukkig geen kwaad dus ik blijf nog wel ff doorfietsen.

Comment

nou dan meoten de manne maar zeggen...ohhhhh vandaag doe ik geen fietsen want dan heb ik vanavond problemen met hem omhoog krijgen

Comment

Mwah, weet niet of je het zou moeten gokken.... je gaat een keer van de test af en als je dan ook nog eens gaat fietsen...

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Aug. 30 2005,11:49)]wat een onzin zeg  

Comment

Hahahaha, geinig verhaal!
              Als ik dus iemand op de sportschool zie fietsen moet ik meteen an dit verhaal denken
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Is echt geen onzin die prof wielrenners hebben hier ook last van... om over die andere dingen nog maar te zwijgen
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Was toch al tijdje bekend Las dat je als man beter een zo een ronde vrouwenzadel kan hebben das beter. Bij vrouwen maakt het dan weer niet uit wat voor zadel ze hebben

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (DualScreen @ Aug. 30 2005,14:12)]Was toch al tijdje bekend  Bij vrouwen maakt het dan weer niet uit wat voor zadel ze hebben  
                    Geen zadel.
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Aug. 30 2005,15:17)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (DualScreen @ Aug. 30 2005,14:12)]Was toch al tijdje bekend  Bij vrouwen maakt het dan weer niet uit wat voor zadel ze hebben  
                      Geen zadel.  
                      Ja maar dan krijg je weer problemen met andere dingen

Comment

Daar merkt Xeno toch niks van die rijd wel vaker mee op de stang achter het Centraal Station
                        Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Hey gaan we weer

Comment

is dat even mooi
                            ik fiets bijna nooit
                            Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...