Originally posted by [b
Chrisje snooker online
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Sep. 16 2005,17:28)]wrom bank ik dan zo weinig?
top 130
maar deadlift 230 (en dat deed ik maar af en toe)
en squat deed ik poosje trug 2x 210 maar dat is nu zeker meer.
wrom heb ik dan geen bank van 160 of meer?
he chris, welcome back.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 16 2005,19:46)]Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Sep. 16 2005,17:28)]wrom bank ik dan zo weinig?
top 130een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Sep. 16 2005,15:04)]Welkom terug.
Met het vrouwtje ook alles goed hoop ik?
alles gezond en wel
op 18-03-05 is mijn 2e kleintje geboren
Selena is haar naamJAJA 2*180 bankdruk eindelijk
Lang voor getraind
nu verder schema van beentje
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Sep. 16 2005,17:28)]wrom bank ik dan zo weinig?
top 130
maar deadlift 230 (en dat deed ik maar af en toe)
en squat deed ik poosje trug 2x 210 maar dat is nu zeker meer.
wrom heb ik dan geen bank van 160 of meer?
he chris, welcome back.
maar jij sqaut veel meer als ik
dus als we samen zouden trainen mag jij de sqaut laten zien
doe ik dat banken wel laten zienJAJA 2*180 bankdruk eindelijk
Lang voor getraind
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Sep. 18 2005,15:55)]Hé, gefeliciteerd met de kleine hoor!
Rijkeluiswens hè, een jongen en een meisje...
Feliciteer Bibi ook maar en zou leuk zijn als ze zelf ook weer eens gezellig langs komt op het forum.
nu is het voldoende hoor
heb van allebei 1tje nu en nu is het ook een knoop erin
want je kan er wel zoveel maken wat ook helemaal niet erg zou zijn maar je moet ze ook nog groot krijgen
kosten nogal wat ,pampers eten ,studeren
en als je er meerdere hebt dan wil je ze allemaal alles even veel geven en dan zal je er maar 20 rond hebben lopen
dan word het een duur geintje
bibi komt binnen kort ook wel weer langs meestal staat ze erbij als ik bezig ben op de pc want ik heb er niet zoveel verstand van dus als het misgaat met iets dan kan zij het oplossen hahahaJAJA 2*180 bankdruk eindelijk
Lang voor getraind
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. Symmetry @ Sep. 16 2005,09:58)]Welkom terug, Chrisje! Dat zijn niet mis te verstane gewichten, kerel! Je bent dus erg vooruit gegaan, de afgelopen 2 jaar.
Vraag: wat voor kuur doe je momenteel?
week 2tm8 500mg test
40 dagen winstrol om de dag 50 mg
in de 6 week starten
nakuren met nolva en clomidJAJA 2*180 bankdruk eindelijk
Lang voor getraind
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Sep. 16 2005,10:23)]welkom back kerel, zijn idd knappe gewichten. Is dat nu al twee jaar geleden, tjong tjonge de tijd vliegt
Grtz
en ook een stukkie gegroeid ziet ik wel weer op de fotosJAJA 2*180 bankdruk eindelijk
Lang voor getraind
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Chrisje snooker @ Sep. 18 2005,16:29)]test enanthaat 1000 mg frontload
iedereen noemt het enthaat. das voor de nerten natuurlijkeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Sep. 18 2005,23:07)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Chrisje snooker @ Sep. 18 2005,16:29)]test enanthaat 1000 mg frontload
iedereen noemt het enthaat. das voor de nerten natuurlijk
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment