Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ze zijn erg leuk
ik heb ze op mijn eigen pc nu ook staan dus kan not gezellig eens terug kijken
haha die van corrie in die king sized trui is en blijft cool hahaha
Als je niet wil dat anderen het zien had er van mij part ook geen topic voor aangemaakt hoeven te worden.
Het is immers toch alleen maar lekkermakerij en misschien wel een poging tot reacties
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Citaat[/b] (ReyMysterio @ Sep. 27 2005,23:54)]Als je niet wil dat anderen het zien had er van mij part ook geen topic voor aangemaakt hoeven te worden.
Het is immers toch alleen maar lekkermakerij en misschien wel een poging tot reacties
Wat een ge-emmer is dat nou weer? We staan gewoon in de ergogene sectie zonder balkjes of weet ik wat voor de gezichten. En al zeker niet om reacties uit te lokken. Dat was een afspraak die we gemaakt hebben, evenals het feit dat ze er tijdelijk op zouden staan.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] (ReyMysterio @ Sep. 27 2005,23:54)]Als je niet wil dat anderen het zien had er van mij part ook geen topic voor aangemaakt hoeven te worden.
Wat een ge-emmer is dat nou weer? We staan gewoon in de ergogene sectie zonder balkjes of weet ik wat voor de gezichten. En al zeker niet om reacties uit te lokken. Dat was een afspraak die we gemaakt hebben, evenals het feit dat ze er tijdelijk op zouden staan.
Ik ben al een tijdje lid bro en ik kan er nog steeds niet in.
Het is geen ge-emmer, maar eerder de foto's staan daar lekker en diegene die het niet kunnen zien maken we lekker in 2 aparte topics.
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Wat een ongelofelijke BS zeg...
Niet iedereen wil voor jan en allemaal zichtbaar met z'n kop op internet en dus staan de foto's zoals afgesproken in de ergogene sectie. Wat daar in godsnaam het probleem van is ontgaat mij volledig.
In de andere topics wordt nagepraat over een meeting die members van dit board gehad hebben. Lijkt mij de normaalste zaak van de wereld hoor, zou wel heel vreemd zijn als daar op het board niet over gesproken kan worden vanwege members die er zélf voor gekozen hebben niet te komen.
Hoe dan ook, de foto's zijn inmiddels weer verwijderd dus dat is ook weer opgelost lijkt me.
Het topic zelf en alle reactie's staan er overigens nog wel gewoon.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment