Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Shannasse @ Okt. 17 2005,12:03)]Sorry Beentje heb je post verwijderd, dat plaatje kon idd niet.
Mag wel in het off-off-topic 18+ als je wilt maar niet hier...
Welke was dat dan, ik heb hem gemist
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Citaat[/b] (Haagschemarco @ Okt. 17 2005,18:05)]Welke was dat dan, ik heb hem gemist
Ja duh... Plaatje is niet voor niks weg hoor...
Hahaha jah snap ik maar magdie nie in een boven de 18 topic geplaats worden, want ik ben nieuwsgierig nou. En vind het nie eerlijk dat jullie hem wel gezien hebben en ik niet, ik wil ook gewoon alle ranzige gekke gestoorde plaatjes zien
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Citaat[/b] (Haagschemarco @ Okt. 17 2005,22:27)]Hahaha jah snap ik maar magdie nie in een boven de 18 topic geplaats worden, want ik ben nieuwsgierig nou.
Natuurlijk mag dat, staat toch ook gewoon in mijn post. Moet je voor bij Been zijn, als hij wil is het mij best.
Originally posted by [b
Citaat[/b] (Haagschemarco @ Okt. 17 2005,22:27)]En vind het nie eerlijk dat jullie hem wel gezien hebben en ik niet
O jee nee hè, nog eentje met zo'n Calimero complex...
Citaat[/b] (Haagschemarco @ Okt. 17 2005,22:27)]En vind het nie eerlijk dat jullie hem wel gezien hebben en ik niet
O jee nee hè, nog eentje met zo'n Calimero complex...
Hahaha jah ok maar ik kan met recht zeggen: ik ben klein en jij ben groot, DAS NIE EERLIJKKKKKKKKK
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment