Waar ik me nu mee bezig houd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja die velgen zijn al oude dingen die er al op zaten. voor de alfa is het al uniek dat wij zo'n bumper gemaakt hebben. voor de meeste alfa's valt er niet zo veel te krijgen.

en inderdaad het was wel koud die dag!

dus assen is je achertuin rey?

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (real1972 @ Okt. 10 2005,10:09)]honda del sol met vti motor 310 pk!
      dit vind ik toch wel een heele stoere bak hoor
      Who's the Chef

Comment

Ik vind die dame er wel goed uitzien hoor. Beter dan al die sileconen/facelift dames bij F1.

Wat kost het gemiddeld om je auto te laten tunen zoals hier op de foto's is te zien?
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

jij heb dus een droombaan.
          auto's pimpen.
          lijkt me een van de mooiste jobjes van de wereld.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (KeepItReal @ Okt. 10 2005,16:36)]Ik vind die dame er wel goed uitzien hoor. Beter dan al die sileconen/facelift dames bij F1.

Wat kost het gemiddeld om je auto te laten tunen zoals hier op de foto's is te zien?
            kosten... is erg moeilijk om te zeggen. je hebt al een bodykit voor 800 euro (voor - achterbumper en zijskirts) spuiten kosten nog eens 800 tot 1000 euro als je het mooi wilt hebben.

tja velgen met banden vanaf 600 euro

en ga zo maar door.

het is inderdaad een droom baan.

Comment

Jammer van de kleur maar vind verder vooral die Calibra wel erg mooi.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Shannasse @ Okt. 10 2005,20:56)]Jammer van de kleur maar vind verder vooral die Calibra wel erg mooi.  
                calibra en mooi in één zin? Niet vloeken he!
                Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Shannasse @ Okt. 10 2005,20:56)]Jammer van de kleur maar vind verder vooral die Calibra wel erg mooi.  
                  ik vind hem zelf wat TE...
                  maar goed smaken verschillen

Comment

Ik vind de Calibra ook het mooist

Je hebt goed gepimpt
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

De auto's zijn erg cool....dat chickie word ik niet warm of koud van,bro.

Comment

Tja als je nog kandidaten hebt bro, dan stuur ze maar naar mij

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (real1972 @ Okt. 10 2005,10:11)]ff reclame maken nog  
                          Zei op die foto wil ik ook wel tunen , o maar dat bedoelde je niet? Netjes gedaan, ik heb ook nog leuk autootje die je ken tunen, vooh wenag!
                          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (real1972 @ Okt. 11 2005,09:34)]Tja als je nog kandidaten hebt bro, dan stuur ze maar naar mij  
                            Helaas ouwe....die hou ik voor mezelf!

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Haagschemarco @ Okt. 12 2005,22:13)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (real1972 @ Okt. 10 2005,10:11)]ff reclame maken nog  
                              Zei op die foto wil ik ook wel tunen , o maar dat bedoelde je niet? Netjes gedaan, ik heb ook nog leuk autootje die je ken tunen, vooh wenag!
                              en die auto is?
                              en wat is weinig?

Comment

Vrienden dienstje, of avondje mee stappen
                                "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X