Dan poep je ook niet lekker meer...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dan poep je ook niet lekker meer...

Boa constrictor in wc-pot

Uitgegeven: 18 oktober 2005 12:10
    Laatst gewijzigd: 18 oktober 2005 12:16

MANCHESTER - Flatbewoners in het Britse Manchester zijn eindelijk verlost van een ongewenste gast. Een drie meter lange boa constrictor huisde twee maanden in rioolbuizen van het gebouw en liet regelmatig zijn kop in de wc-pot zien. Dat meldde de Britse krant The Times dinsdag.

Om te voorkomen dat de slang uit het toilet zou kruipen, plaatsten de bewoners bakstenen op de wc-klep. Ze maakten melding van de ongewenste gast, maar omdat de brandweer niets kon vinden, werden ze niet serieus genomen. Tot een negentienjarige jongen het beest op de badkamervloer vond. Hij liet de slang in een bak kruipen en belde de dierenbescherming.

Volgens een woordvoerder van de dierenbescherming is het niet ongebruikelijk dat kleinere slangen in het rioolstelsel zitten. Maar een boa constrictor van drie meter noemde hij "echt uitzonderlijk". Waarschijnlijk werd de slang achtergelaten door een oud-bewoner, die in augustus wegens huurschulden uit zijn appartement was gezet.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Ieuw!!!

Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

sh*t stel me al helemaal voor als ik daar sta te pissen met mijn anaconda in mijn hand en dat best wordt boos als ie hem ziet wordt het dan denk
      Who's the Chef

Comment

OMG!!!
        Je lijdt toch niet aan grootheidswaanzin he!!
        Zit je aan de sos ofzo?
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

voor mij een weet voor jou een vraag

Who's the Chef

Comment

Schijt hem zo dood
            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Hehe de mensen zullen van angst wel op een emmer hebben gescheten hehe

Comment

nou denk dat ik dat ook wel zou doen eerlijk gezegd
                Who's the Chef

Comment

is er dan niemand die zn gat open zou zetten voor em?
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Weet zelf ook wel héél zeker dat ik het toilet ff níet zou gebruiken...

Comment

Zou me de ter-ing schrikken zeg!

Comment

Ik zag vorige week een documentaire over slangen op nat geografic, daar kwemen ook Net phythons in voor.
                        Er was er een onder zo"n buiten toilet gekropen in een plaatsje in India.

Er ging een hele dikke vrouw naar dat toilet, en op het moment dat zij wou geen zitten greep die slang van 6 meter lang haar vast en wou haar door dat gat naar beneden trekken.

Het lukte niet omdat zij te dik was, en niet daar dat gat paste, daar had zij mazzel aan.
                        Dus het kan toch nog voordelen hebben als je erg dik bent hehe.
                        Brear.

Comment

@been HAhAH..... zit je lekker te poepen kruipt er een anaconda je reet in HAHA..ik zou hem neer meppen.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 19 2005,13:15)]@been HAhAH..... zit je lekker te poepen kruipt er een anaconda je reet in HAHA..ik zou hem neer meppen.
                            Neer meppen als jij hem in je reet krijgt laat je hem volgens mij gewoon ze gang gaan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X