Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Misschien de tijd van het jaar, in combinatie met het extreem mooie weer ofzo?
Weet het ook niet hoor, ben met van alles en nog wat bezig maar kom hier evengoed wel vrij regelmatig. Staat alleen vaak niet veel om op te regaeren dus dan blijft het bij ff lezen en weer weg...
Hoop (en ga er vanuit) dat het wel weer aantrekt, een dipje heb je nu eenmaal zo af en toe.
heb namelijk weinig zin in posten laatste weken...heb ook ff in dipje gezeten want ik verkleinde om de dag ... nu heb ik me eigen pomps weer terug ben weer wat beter bezig zuip wel lekker elk weekend.Ff genieten van het leven,maar de bb motivatie begint rustig toch weer te komen.Denk dat ik met december weer een strak plan ga trekken ipv dit GEEN VOEDsel dieet..Ik eet niks meer goed eet waar ik zin in heb..maja .....
ff genieten nog zo.kan ik ook eindelijk wat meer aand8 geven aan de dames enzo
Is vaker komt ook omdat alles ondertussen wel een keer gezegd is.Hier zitten weinig mensen die off-topic posten anders was het net als op b&f en AR wel drukker. De AS-topics gaan daar ook niet hard.
Toen ik achter elkaar polls plaatste werd het ook ineens drukker.
Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 28 2005,19:43)]Is vaker komt ook omdat alles ondertussen wel een keer gezegd is.Hier zitten weinig mensen die off-topic posten anders was het net als op b&f en AR wel drukker. De AS-topics gaan daar ook niet hard.
Greets...
Op AR hebben we idd ook niet veel lopende topics in a.s sectie en BF al helemaal niet.
Op DBB draait dat gedeelte wel als een trein omdat er een hoop beginners langs komen waaien daar.
Ik post zelf ook wat minder hier omdat ik net als Shannasse dan ff lees maar er weinig zinnigs of onzinnigs aan toe te voegen heb omdat we alles wel gehad hebben.....
Komt allemaal wel weer hoor....effe een dipje hoort er af en toe bij....we moeten ff nieuwe inspiratie opdoen,broertje.
Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 28 2005,19:43)]Is vaker komt ook omdat alles ondertussen wel een keer gezegd is.Hier zitten weinig mensen die off-topic posten anders was het net als op b&f en AR wel drukker. De AS-topics gaan daar ook niet hard.
Greets...
Op AR hebben we idd ook niet veel lopende topics in a.s sectie en BF al helemaal niet.
Op DBB draait dat gedeelte wel als een trein omdat er een hoop beginners langs komen waaien daar.
Ik post zelf ook wat minder hier omdat ik net als Shannasse dan ff lees maar er weinig zinnigs of onzinnigs aan toe te voegen heb omdat we alles wel gehad hebben.....
Komt allemaal wel weer hoor....effe een dipje hoort er af en toe bij....we moeten ff nieuwe inspiratie opdoen,broertje.
nieuwe inspiratie idd
hebben we het al wel eens over neuken gehad eigenlijk
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment