Vanavond telefacts op vtm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vanavond telefacts op vtm

1 van de 3 onderwerpen vanavond gaat over Sterke Vrouwen. Heb de reclame maar met een half oor gehoord maar volgens mij ging het over BBdames die zich voorbereiden op een wedsrijd ofzoiets...

The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

wat voorn zender is dat dan??
    Who's the Chef

Comment

yep heb het ook gezien, gaat over de laatste 4 belgische dames die op wereldniveau nog mee draaien.

Is op een belgische zender been dat jullie niet kunnen ontvangen denk ik, vtm noemt de zender. Ik ga zeker kijken, misschien zeggen ze iets over de as

Grtz
      stil growing

Comment

Staat wel in de veronica gids maar daar blijft het dan ook wel bij geloof ik. Van 22.00-22.45uur.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ow, kunnen jullie VTM niet ontvangen? Wist ik niet. Maar in elk geval die reportages duren nooit lang hoor. het programma duurt 45min - de reclame en nog es gedeeld over 3 onderwerpen.

Dus zal nog geen 10min zijn. En kveronderstel dat ze het weer zodanig gaan brengen dat het een freakshow wordt en dat iedereen die niet op de hoogte is van BB het op de anabolen steekt...
          The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Okt. 31 2005,12:48)]misschien zeggen ze iets over de as

Grtz
            als dat zo is hou ons dan maar op de hoogte

ben ik ook wel benieuwd naar
            Who's the Chef

Comment

Heb net gekeken maar hier in Amsterdam zit het niet op de kabel..
              Wel de omgekeerde versie, MTV dus...

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

die ken ik ook ja
                kijken wij daar naar miss hebben ze daar ook wel de omgekeerde versie en gaat het over mannen ipv vrouwen
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 31 2005,16:17)]Heb net gekeken maar hier in Amsterdam zit het niet op de kabel..
                  Wel de omgekeerde versie, MTV dus...

Greets...
                  Hahahahaha, ook al zo lekker scherp
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Uitzending stelde niet zoveel voor. Deden slechts 4 vrouwelijke bodybuilders mee. De winnares was 45 jaar al, en had ter 25 jaar voor moeten trainen eerder moest je er niet aan beginnen zei ze. In de loop van de week kun je de aflevering op internet zien op de site van de vtm. www.vtm.be/telefacts
                    Nu staat ter nog de grote sexenquete van België op en wij scoren goed!! :-)

greetz

Comment

stelde idd niks voor, gewoon een paar meiden die fitness wedstrijden doen en een paar die bb wedstrijden doen. Niks over voeding, training of as, misschien deden ze het naturel

Was over een wedstrijd in bastenaken, had er reclame over gekregen, zag op tv dat harry dejong bij de jurry zat.

Grtz
                      stil growing

Comment

Heb dus niks gemist...

Comment

kan je toch ook niet ontvangen pipo
                          Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse