Tieten,kontje of schouders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wel Xcelent, dat geheim ligt em in de jaartjes 'vrouwen'-ervaring. (alhoewel vrouwen soms niet te begrijpen zijn)
    We zullen binnen 10 jaar nog eens praten als je getrouwd bent en kinderen hebt. Geloof me beter onervaren overkomen dan een vrouw die achterdochtig is vanwaar die ervaring wel komt. En m'n vrouw is juist bevallen dus zit met een enorm wisselende hormoonspiegel. Geloof me onervaren is de boodschap. Begrijp me niet verkeerd dit doe ik omdat ik ze juist héééél graag zie. Want ik ben de eerste o mte zeggen dat een vrouw en man elkaar aanvullen in het leven.
    Grtz
    -C-
    -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
    -2 know what we don't know
    -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (niceguy024 @ Feb. 10 2006,10:23)]Wel Xcelent, dat geheim ligt em in de jaartjes 'vrouwen'-ervaring. (alhoewel vrouwen soms niet te begrijpen zijn)
      We zullen binnen 10 jaar nog eens praten als je getrouwd bent en kinderen hebt. Geloof me beter onervaren overkomen dan een vrouw die achterdochtig is vanwaar die ervaring wel komt. En m'n vrouw is juist bevallen dus zit met een enorm wisselende hormoonspiegel. Geloof me onervaren is de boodschap. Begrijp me niet verkeerd dit doe ik omdat ik ze juist héééél graag zie. Want ik ben de eerste o mte zeggen dat een vrouw en man elkaar aanvullen in het leven.
      Grtz
      -C-
      hehe
      weer wat geleerd op bodynet

feliciteerd met de nieuwe aanwinst
      stats:
      1.65
      52kg
      6.5%bf
      --------------
      hard work ! we love the pain we bodyboulders we have to love the pain
      Pain means bigger muscle