Rellen en betogingen voor domme cartoon..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rellen en betogingen voor domme cartoon..

Hoi, nu krijg ik het weer op mijn heupen met die achterlijke (ja, sorry achterlijke) moslims die ambassade's in brand steken voor een domme simpele cartoon.

Nu ben ik het zeker , de Islam is ACHTERLIJK (ander geloof ook...)maar zij slaan de nagel op de kop.

In Brussel lopen ze rond met borden The real holocaust moet nog beginnen en dan slaan zij tilt voor cartoon

Jawadde, zorgt weer voor enorme test.boost voor mij...om den duur heb je geen keuze meer om racist te worden..spijtige zaak..

grtz
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Triest

Attached Files
    Denk je sterk.

Comment

Attached Files
      Denk je sterk.

Comment

Diep triest maar werderom gaat het om een groep en niet meteen alle moslims hè..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Feb. 05 2006,18:03)]Diep triest maar werderom gaat het om een groep en niet meteen alle moslims hè..

Greets...
          Ik bescouw ze als gewone moslims..in Brussel staan ze met 1000 man te betogen...zijn dat dan allemaal extremisten??

Dacht het niet....

grtz
          Denk je sterk.

Comment

Dat ze die cartoons aanstootgevend vinden, tja, daar kan ik ergens nog inkomen,hoewel ik het zeer kleingeestig vind.
            Maar hoe ze erop reageren die slogans, a u b he mensen dit gaat toch iets te ver,

be prepared for the real holocoust , waar zijn die mensen mee bezig dat ze zulke slogans durven zeggen.

IK ben de laatste die de moslims zal beoordelen en niet elke moslim is zo maar zulke slogans zijn alles behalve, ze late zo hun echte ik zien

Grtz
            stil growing

Comment

Pfffffff, ik ben altijd tegen over een kam scheren geweest, mar van mij mag er een bom op streng gelovige moslims, ja sorry hoor, tis iedere keer ander gezeik!
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

ja maar als je weet dat ze zo reageren, dan maak je toch gwoon niet van die cartoons. als zij dat als kwetsend ervaren.....

tuurlek moet je niet zo reageren als zij, maar als je dan extra gaat pesten met die meuk, vraag je ook om ellende.
                laat ze. (als het maar wel in hun eige land is )
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Feb. 05 2006,18:03)]Diep triest maar werderom gaat het om een groep en niet meteen alle moslims hè..

Greets...
                  tis ook niet een groep hoor
                  overal in de wereld zijn ze de straat op

erg triest
                  Who's the Chef

Comment

Deze link had Dualscreen geplaatst klik
                    Komt erg dicht bij de werkelijkheid denk ik
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Ik denk ook niet dat het ooit nog goed gaat komen tussen de moslims en de anderen op wereld, als ik het zo zie de laatste jaren wordt het alleen allemaal maar erger.
                      Het is begonnen met die Salmon Rusdie uit Engeland, en nou zijn het weer die plaatjes uit de krant, in Israel en Palestina wordt het ook een steeds grotere puinhoop, ik zie het somber in.
                      Straks krijgt hij nog gelijk ook die Nostreodamos en breekt er een wereldoorlog uit door toedoen van een stel van die fanatiekelingen.
                      Groet;
                      brear.

Comment

dat doomscenario zie ik ook aankomen
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Moslims hebben nu een caroon gemaakt over de holocaust heb ik gehoord en willen kijken of de kranten die ook plaatsen

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dit gaat idd nergens heen. Nostradamus is een wijze kerel, hoop alleen dat hij niet al te veel gelijk krijgt in zijn voorspellingen.

World War 3 wie zit daar nog op te wachten?

Ik vind dat ze van beiden kanten (moslims en mensen die de cartoons hebben gemaakt) steeds benzine op het vuur gooien en ooit zal het ontploffen. De ontploffing zal niet alleen hen die fout zitten opeisen maar zeker ook onschuldige omstanders zoals gewoonlijk. En hier kan ik best pist over worden!

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (been @ Feb. 06 2006,08:53)]
                              Originally posted by [b

Greets...
                              tis ook niet een groep hoor
                              overal in de wereld zijn ze de straat op

erg triest    
                              tja het is frapant dat het altijd dezelfde groep is met dit soort dingen , en dan nog zeggen dat het aan andere ligt...
                              "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X