Originally posted by Iguana
reacties buitenwereld
Collapse
X
-
Originally posted by beenjij werk
Hehe wat dacht je wat mijn reactie was op msn toen hij mij vertelde dat hij een baan heeft?
Hij moet eigenlijk ff zeggen wat voor baan hij heeft hehe.
Ouwe Schnitzelklapper wel lachen die iggy
Dat gezeik over voeding en het afkraken van de sport is zonde jammer dat het gebeurt en het is nog erger dat sommige mensen het niet trekken en maar weer "normaal" gaan eten.
Het is idd waar dat wil je een beetje schoon eten en vers dat je redelijk vaak in de keuken staat ( het kost meer tijd dan dat je daadwerkelijk aan het eten bent ) en de luchtjes daar doe je niks aan.
Misschien een goeie afzuigkap kopenJay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
-
Originally posted by beenOver een paar maanden zit in in Den Haag op kamers en kan ik echt zelf bepalen wat ik eet. Ook train ik dan bij Kneets gym ipv de health sportschool met max 20 kg. dumbells waar ik nu train
anders kan je miss op mijn school komen gymen die is denk stukkie goedkopen als kneetsShitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
vlak bij de haagsche hooge school zit ook een sportschool
ga je ook een opleiding volgen op die school? zo ja kan je daar voor bijna nix trainen die hebben een eigen gym
als je daar in de buurt woon is het ook niet heel ver naar mijn gym toeWho's the Chef
Comment
-
Ik volg al een opleiding daar (3e jaars)
Er zit op de Haagse hogeschool idd een sportschool, ik ben er het 1e jaar meteen gaan kijken. Het is superklein, superdruk en erg veel apparaten. Ook zijn er geen haltershirtjes toegestaan en is het verplicht om een schema op te laten stellen
Ik was met 2 studiegenoten die ook erg fanatiek trainen, die toevallig die dag een strak shirt aan hadden. Die fitnessinstructeur vertelde ook tegen ze dat ze hun liever niet hadden hier. Maar als ze toch wilden waren ze welkom, hij had ervaring met "bodybuilders" begeleiden, hahahaShitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Ik krijg alleen positieve opmerkingen en dat mensen interesse tonen. Nooit van die lullige opmerkingen. Heel lang terug had ik wel wat vragen van de moeder van mijn vriendin aan mijn kop.:
Vind je dat lekker?
Eet jij zoveel?
Word je niet moe van ieder keer hetzelfde eten?
Eet je weleens wat anders?
Deze vragen waren echter wel puur uit interesse.
Op school heb ik ook geen last ervan, wel moet ik zeggen dat ik alleen meisjes om me heen heb. Op mijn stageschool is het een ander verhaal. Daar probeer ik wel te vermijden om in het bijzijn van mijn collega’s te eten. Niet vanwege slechte reacties maar omdat ik dan gewoon wil eten en met rust gelaten wil worden. Ik heb dan geen zin om een interessant gesprek te voeren over mijn eten.
Mijn moeder stelt geen rare vragen erover. Die beseft wel dat ik weet waar ik mee bezig ben. Af en toe zeurt ze wel over dat ik voor veel afwas zorg. Dan zeg ik gewoon, laat het allemaal lekker staan en vanavond doe ik het wel. Daar heeft ze niks van terug dus kan ik weer verder gaan met eten
Comment
-
Joy ik zou het leuk vinden als ze je zo belangrijk vinden en telkens van die opmerkingen zouden maken!"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
-
Originally posted by ReyMysterioHehe wat dacht je wat mijn reactie was op msn toen hij mij vertelde dat hij een baan heeft?
Hij moet eigenlijk ff zeggen wat voor baan hij heeft hehe.
Ouwe Schnitzelklapper wel lachen die iggy
:
Ik moet ff een half jaartje..
Testo@ die opmerkingen zijn ook niet negatief bedoelt en ze zijn best geintresseert..
Maar ik wil ook over andere dingen praten dan bb en dat lukt vaak nietIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
dat over op het werk....
als ik met een collega samen bij een klant ben, wat soms voorkomt (meestal alleen) en er moet iets zwaars getildworden, moet ik het doen, en dan mekkert zo'n nert-collega vaak tegen gasten bij die klant: ja, anabolen he....
das wel k ut jah. voor de rest ken het me niet vrotte. kijk als ik het zelf iemand vertel. best, maar een ander hoeft dat niet voor mij te doen.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by brucedat over op het werk....
als ik met een collega samen bij een klant ben, wat soms voorkomt (meestal alleen) en er moet iets zwaars getildworden, moet ik het doen, en dan mekkert zo'n nert-collega vaak tegen gasten bij die klant: ja, anabolen he....
das wel k ut jah. voor de rest ken het me niet vrotte. kijk als ik het zelf iemand vertel. best, maar een ander hoeft dat niet voor mij te doen.
@ Redneck en Cur: Ik brei wel. Ben ik nu weer hardcore?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment