1000ste Post!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1000ste Post!

Met blijdschap deel ik mee, dat ik 1000 keer een berichie heb geplaats (waarvoor minstens 500 onzin berichtjes waar ik super trots op ben)!
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Gefeliciteerd gozer

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Pfff, lekker boeiend zeg...
      Je hebt er hard je best voor gedaan dus gefeliciteerd hoor!
      Heb het wel ff in off-topic gezet waar het thuis hoort trouwens.

Comment

Gefeli gozer!!

Er zaten dus ook 500 intelligente posts bij volgens jou?

Comment

allemaal voor die pager berichten

Comment

van harte kerel
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by Haagschemarco
              Met blijdschap deel ik mee, dat ik 1000 keer een berichie heb geplaats (waarvoor minstens 500 onzin berichtjes waar ik super trots op ben)!

500 onzin maar?
              Ik heb volgens mij nog geen 1 keer een serieuze opmerking gelezen tenzij het gaat over dat je een MILF gaat neuken dat was de enige serieuze
              Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Gefeliciteerd hoor
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Originally posted by ReyMysterio
                  500 onzin maar?
                  Ik heb volgens mij nog geen 1 keer een serieuze opmerking gelezen tenzij het gaat over dat je een MILF gaat neuken dat was de enige serieuze
                  hahahaha nou dan vind ik meer dan genoeg, en ik ging express beetje meer berichies typen wnat ik moest en zou die 1000 halen, nu ken ik tenminste zo page bericht sturen, en shaneesje tis toch wel een beetje een aankondiging vinik?!
                  "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Een naam spellen valt echt niet mee hè geloof ik?
                    Snap verder wel wat je bedoelt hoor maar is toch echt net als alle andere 'xx-post' onderwerpen off-topic, nieuws en aankondigingen is voor andere dingen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X