Super locatie met super feestjes ontdekt!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Super locatie met super feestjes ontdekt!

Gister ben ik met me maatjes naar Rotterdanm geweest, naar Outland!

Wat een tent is dat, een soort coupeltje, helemaal bovenin een relax stukje met rustige muziek, daaronder het balkon op de 3e etage, knallen en eten! 2 etage zwaar knallen, mainhall grote dansvloer super knallen, en dan nog onder de mainhall, nog een dansvloer. De volgende feesten moeten jullie even checken

http://partyflock.nl/party/55450.html

http://partyflock.nl/party/55451.html
    Mainworld:

Underworld

Upperworld
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Ziet er wel leuk uit ja. Hoe was het publiek? Ik ben vrijdag naar Thalia lounge geweest in R'dam, was ook wel leuk.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Ziet er goed uit, ben benieuwd hoe lang deze tent blijft bestaan !
      Er zijn al 5 discotheken faillliet gegaan in dit gebouw.

Vroeger stonden er boven een aantal bedden waar je wel lekker kon chillen met een paar chiks

Comment

Originally posted by power
        Ziet er goed uit, ben benieuwd hoe lang deze tent blijft bestaan !
        Er zijn al 5 discotheken faillliet gegaan in dit gebouw.

Vroeger stonden er boven een aantal bedden waar je wel lekker kon chillen met een paar chiks
        @jaapio
        Publiek tja rond de 20 ongeveerd denk ik, vond de meisjes een beetje tja arrogant als anders helaas, het was redelijk druk nog niet super vol, maar toch wel goed gezellig publiek. Als iets met lounge al is krijg ik me bedenkingen, wat voor muziek was daar?

@power
        Das zonde want vind het echt een goede locatie en tot 6 uur door ook wel netjes, alleen openbaar vervoer naar huis is kut, omdat ik geen zin heb 50 pleuro voor de taxi naar huis met me maatjes te betalen jammer dat de treinen niet meer rijden dan. Enne die halve ligbedden staan der nog steeds, super relax alleen niet aan toegekomen!
        "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

is dat die toko vlak langs de snelweg?
          Who's the Chef

Comment

Volgens mij wel ja.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X