Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bagdad, was dit jaar erg goedkoop!! Alleen het hotel is niet bekend, konden ze pas bij aankomst zeggen. Helaas niet dcht bij het strand maar het moet er op dit moment gezellig druk zijn.
En naar Panama natuurlijk, lekker surfen bij n-Klein
Nee, nu FF serieus. Ik ga, begin mei, met mijn lieffie naar Kreta. Nog nooit geweest maar leek me wel oke. In mei is het ook nog niet zo druk. We wilden eerst eigenlijk naar Turkye maar dat leek ons op dit moment niet zo'n strak plan.
Nog 5 weekjes, kan niet wachten. Moet nog wel even flink trainen voordat ik me in mijn zwembroek durf te vertonen. [daarom in het voorseizoen geboekt hahahahahhaa]
Mijn vrouwtje bevalt in Juli , dus zal het Playa de Garden worden in mijn tuin. Hopen dat het lekker warm weer wordt
dit jaartje slagen we over , maar volgend jaar zijn we terug weg... hoop ik
ik ga nou es op de canariese kijken. playa d'englis geloof ik. 3 september en dan 15 dagen.
all in. balen dat ik nou niet zo erg meer kan zuipen. dan is dat all in mega. maarrrr... ik ga heeeel veeeel eten. geloof me.
en jaaaa, er zit fitness in het hotel.
Citaat[/b] (bruce @ Apr. 03 2003,00:19)]jaaaa, er zit fitness in het hotel.
He Bruce, heb je daar bewust voor gekozen of zat het er "toevallig" bij?
Ik ken ook verschillende mensen die NIET op vakantie gaan als er geen mogelijkheid is om te trainen.
2 of 3 weekjes volledige rust kan volgens juist GEEN kwaad.
Gewoon lekker elke dag een paar baantjes zwemmen is voor mij oke.
Al had ik dit jaar wel graag door willen trainen omdat ik pas weer begonnen ben.....
we gaan met zn zessen. 3 vrouwen, 3 mannen. en dan ben ik de #####, want mijn voorwaarde is: fitness. anders ging ik niet. dus ja, bewust gekozen, gelukkig was er keuze genoeg. meestal pak ik mn trainingsrust NA de vakantie. op vakantie lekker strak op dat strand. ;o)
na vakantie weer werken enzo, dus s avonds lekker lui. (dan heb ik dus 4 weken vakantie)
Citaat[/b] (bruce @ Apr. 03 2003,00:19)]ik ga nou es op de canariese kijken. playa d'englis geloof ik. 3 september en dan 15 dagen.
all in. balen dat ik nou niet zo erg meer kan zuipen. dan is dat all in mega. maarrrr... ik ga heeeel veeeel eten. geloof me.
en jaaaa, er zit fitness in het hotel.
Fitness in het hotel, hmm. Dat stond bij mij ook in de gids vorig jaar. Toen was ik naar Tenerife geweest. Playa Las Americas. Een hotel van de keten H10.
Er stond 1 fiets in het zogenaamde fitness centrum.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment