frustraties (2)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• frustraties (2)

haha. jaja, als je al 1,5 jaar zit te bouwen krijg je dat.
    heb al over de 65.000 euro verbouwd en word er doodziek van.
    maarrrrrrr.... nou heb ik dus voor boven allemaal laminaat gehaald. lamellen van 1.90 meter lang.
    affijn... die zijn dus krom. niet bol ofzo maar als je ze tegen elkaar legt, komen er kieren.
    volgens mij kan dat helemaal niet zo zijn bij laminaat omdat het kunststof is. als ze bolstaan van vocht, oke, maar niet als een banaan.
    nou zegt die leverancier: dan moet je het met spanbanden leggen.
    wel heb ik ooit. dat is voor hout, niet voor plastic!!
    dus: wie van jullie hebter toevallig egt verstand van en waar zou ik evt. zwart op wit zoiets kunnen vinden?
    dan ken ik weer iem. in elkaar roffelen.
    ennuh.... voor degenen die het zich afvragen:ja ik ben inmiddels overspannen
    btw; heb voor eerst in 5 jaar 3 weken niet getraind, en nu vanavond borst/rug, en wat denk je: sterker dan toen ik stopte en een pomp alsof ik in week 4 van een kuur zit. wist dus veel van trainen, maar niet zo veel van rust
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Ik heb geen flauw idee maar weet wel dat ik helemaal gestoord zou worden als ik jou was...
    Mag hopen dat je uiteindelijk tot ver na je pensioen in dat huis blijft zitten zonder er nog ooit wat aan te doen!

Over die rust, zie je nou wel dat er regelmatig zinnige dingen hier op het forum staan. Wordt vaak genoeg gezegd dat rust enorm belangrijk is!

Comment

Brucie, brucie jongen toch, wat een pech heb jij toch allemaal. Laminaat is altijd een dun houtlaagje (valt te zien welke je genomen hebt aan welke prijs, maar altijd een triplex laagje) en daarvoor een laagje kunststof. Ik heb nu al veel parket en laminaat gelegd in mijn leven maar lamellen van 1,90 meter heb ik nog nooit gezien. Hoe heb je ze gestapeld, heb je de lamellen in de plaats waar je ze gaat leggen open gelegd (is belangrijk bij laminaat), zijn ze vochtig geweest.

Grtz
      stil growing

Comment

Laminaat is tegenwoordig hdf (het sterkere broertje van mdf) met daarover een harde laag (kunststof) dan een print en dan een harde doorzichtige kunstof coating. Laminaat wordt geperst en vaak als de planken krom zijn is er ofwel verkeerd verpakt ofwel verpakt onder extreem warme of koude temperaturen. Ik heb 6 jaar lang laminaat verkocht als bijbaan. Normaliter moet je gewoon nieuwe krijgen, bij ons wel in ieder geval.

Het fabeltje over leggen met spanbanden is grote onzin voor een laminaatvloer, sterker nog het is slecht als je laminaat onder spanning legt. In tegenstelling tot gewoon hout geeft laminaat niet mee door de enorme hardheid van het materiaal, gewoon hout vervormt laminaat sowieso niet tot nauwelijks. Mocht je nog vragen hebben over laminaat dan zal ik je altijd proberen te helpen, zeer vervelend dat die man jou meteen ongelijk geeft terwijl hij ook zou moeten weten dat het een productiefout is. Afhankelijk van zijn leverancier (maar de meeste laminaat komt uit dezelfde fabriek) kan hij het gewoon terugsturen en de kosten claimen.

edit: als laminaat nat/vochtig wordt dan is het feest het zwelt behoorlijk op.
        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

idd als laminaat nat word kan je er echt nix meer mee

waar haal je je spullen dan vandaan Bruce ?
          weer bij zo een mannetje of dit keer in een winkel?

ik zou het gewoon terug brengen en nieuwe eissen
          Who's the Chef

Comment

Sjee gaat lekker daar.
            Ik zou ook compleet gestoord worden, dan wel niet zeer agressief.

Dus 3 weken rust was wel lekker?
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Originally posted by corina
              Sjee gaat lekker daar.
              Ik zou ook compleet gestoord worden, dan wel niet zeer agressief.

Dus 3 weken rust was wel lekker?
              Ik al 2 weken ben ziek! Maar ehm on-topic, ik heb 2 maandjes bij cor tapijt gewerkt, en weet er jammergenoeg niet zo veel af, maar uiteraard als de lamellen lange tijd niet goed hebben gelegen dan blijven ze ook niet goed staan, ik heb ze zelf gemaakt en heb een order keertje een week laten liggen op iets, hehe nah dus flink op me klote gehad, succes iig
              "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

tis niet vochtig gweest, mar dan nog zou de toplaag niet moeten vervormen.
                ik begin ook krezie te worden hiero.
                had vorig jaar voor eerst epileptie. naar ziekenhuis geweest. konden niks vinden. nu heb ik het om de drie maanden in mn slaap, maar nou had ik het vorige week, op de 16e en dat was een maand na de vorige. en jawel: vandaag in mn huis, om kwart over 3 vanmiddag. ik voelde het aankomen, dus ben in de rotzooi gaan liggen, maar toch met mn kop tegen de deur gebeukt. dikke bult, koppijn, kramp in kuit en tong doet zeer. gelukkig deze keer tong niet kapot. was vorige week wel zo, maar ik kon nog wat rommel in mn waffel stoppen.
                ik geloof toch echt dat ik veelste veel stress heb en denk dat ik die laminaat gay dood ga maken ofzo.
                had de verwarmingen aangelegd, radiatoren aangesloten etc. blijkt 1 radiator te lekken uit een aansluitingspunt. dus ik aandraaien, draaitie dol.
                word ik er doodziek van? jah...dat zou ik toch denken. :s
                maar ja, gelukkig hebben we bodynet, kan ik mn frustraties kwijt.
                euh... we kunnen wel es een dag inlassen dat we met zn allen aan de slag gaan

Comment

kom maar op met een datum kerel hehe
                  komen we je wel ff helpen

je hebt of heel veel pech
                  of je ben een klusjes man met 2 linker handen hahaha

suc6 kerel
                  Who's the Chef

Comment

Helpen kan altijd maar zal sjouwen worden ben niet zo handig
                    Probeer rustig te blijven Bruccie!

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by bruce
                      euh... we kunnen wel es een dag inlassen dat we met zn allen aan de slag gaan
                      Leuk, met ze allen die gozer dichtimmere

Rustig aan jonguh komt wel goed...
                      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Kerel koop voortaan je spullen in de winkel.
                        Je denkt zo wat centjes te hebben gespaard maar ieder keer eindig je met meer stress en meer kosten. Gewoon in 1 keer goed aanpakken.

Comment

daar ben ik inmiddels van overtuigd, achilles. net als die lul van mn dak. jack heb em vorig jaar oktober 4000 eurie betaald, maar hij is nog niet gweest om zn dakkapel te doen. heeft een mobiel nr. en een hotmail adres. wat zag ik nou net van deweek bij dat verborgen camera stukje: louche bedrijven doen zaken via 06-nr. en een hotmail-adres.
                          ik heb ook nooit een faktuur gekregen, die hij 100x beloofd had.
                          ik ben nu van plan om alles wat rustiger aan te pakken. ben dat gestress toch sowieso zat.
                          moet over poosje naar een epileptisch centrum. zucht. mag nog wel rijden, want de dokter wilde mn rijbewijs niet innemen. hij zegt: ik zeg niks
                          good guy. nou ja, ik keep jullie posted. ga nu ff chillen.

Comment

Heel veel sterkte de komende tijd gozer!!

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

damn bruce zit je niet mee kerel
                              doe lekker rustig aan
                              frustratie lekker der uit in de gym
                              veel sterkte en hou ons op de hoogte
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse