haha. jaja, als je al 1,5 jaar zit te bouwen krijg je dat.
heb al over de 65.000 euro verbouwd en word er doodziek van.
maarrrrrrr.... nou heb ik dus voor boven allemaal laminaat gehaald. lamellen van 1.90 meter lang.
affijn... die zijn dus krom. niet bol ofzo maar als je ze tegen elkaar legt, komen er kieren.
volgens mij kan dat helemaal niet zo zijn bij laminaat omdat het kunststof is. als ze bolstaan van vocht, oke, maar niet als een banaan.
nou zegt die leverancier: dan moet je het met spanbanden leggen.
wel heb ik ooit. dat is voor hout, niet voor plastic!!
dus: wie van jullie hebter toevallig egt verstand van en waar zou ik evt. zwart op wit zoiets kunnen vinden?
dan ken ik weer iem. in elkaar roffelen.
ennuh.... voor degenen die het zich afvragen:ja ik ben inmiddels overspannen
btw; heb voor eerst in 5 jaar 3 weken niet getraind, en nu vanavond borst/rug, en wat denk je: sterker dan toen ik stopte en een pomp alsof ik in week 4 van een kuur zit. wist dus veel van trainen, maar niet zo veel van rust
heb al over de 65.000 euro verbouwd en word er doodziek van.
maarrrrrrr.... nou heb ik dus voor boven allemaal laminaat gehaald. lamellen van 1.90 meter lang.
affijn... die zijn dus krom. niet bol ofzo maar als je ze tegen elkaar legt, komen er kieren.
volgens mij kan dat helemaal niet zo zijn bij laminaat omdat het kunststof is. als ze bolstaan van vocht, oke, maar niet als een banaan.
nou zegt die leverancier: dan moet je het met spanbanden leggen.
wel heb ik ooit. dat is voor hout, niet voor plastic!!
dus: wie van jullie hebter toevallig egt verstand van en waar zou ik evt. zwart op wit zoiets kunnen vinden?
dan ken ik weer iem. in elkaar roffelen.
ennuh.... voor degenen die het zich afvragen:ja ik ben inmiddels overspannen
btw; heb voor eerst in 5 jaar 3 weken niet getraind, en nu vanavond borst/rug, en wat denk je: sterker dan toen ik stopte en een pomp alsof ik in week 4 van een kuur zit. wist dus veel van trainen, maar niet zo veel van rust
Comment