frustraties (2)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja dit is allemaal wel heel erg triest voor Bruce, maar als je iemand een stomp voor zijn harses geeft, kost dat meestal ook nog weer geld, dus doe dat maar niet Bruce, het is allemaal al erg genoeg zo.
    Veel succes bro, ik vind het klote voor je.
    Brear.

Comment

Dat klopt, daarom moet je altijd eerst iemand uitdagen zodat hij als eerste slaat
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Originally posted by corina
        Dat klopt, daarom moet je altijd eerst iemand uitdagen zodat hij als eerste slaat
        jij snapt hem! gewoon dreigend voor hem staan duwt ie je weg en dan hem laten zakken . hij begon dan toch met lichamelijk contact

Comment

Hoe kwam het dat ze het uit je auto hebben kunnen jatten?

Comment

corry is in agressive mode
            Who's the Chef

Comment

Nee hoor zo ben ik gewoon, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten alleen dan net iets erger.
              Hoe ik behandelt word door iemand, die behandel ik op dezelfde manier terug.

Als je zo vaak als Bruce iets meemaak, dan denk ik dat hij te lief naar die mensen overkom, gewoon laten zien wie je ben.

een brutaal mens heeft de halve wereld
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Dan moet je natuurlijk wel oppassen dat ie niet te hard slaat want dan kom je nog niet eens meer overeind als je pech hebt hehe
                Er is niet voor niks een spreekwoord van: De eerste klap is een daalder waard.

( Enne Corrie, doe je wel een beetje voorzichtig met Rien )
                Groet;
                Brear.

Comment

Hmm, heb aan de deur wel eens een gast gehad die me uitdaagde om terug te kunnen slaan. Raar maar waar hij sloeg niet terug..

Hoe dan ook ik vind het echt klote voor je Bruce. Onbegrijpelijk dat een goede gast dat allemaal moet overkomen. Goed dat je rustig blijft!!

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

thanks guys. jullie geve me iig een goed gevoel.

hoe het komt, achillesbro, dat is omdat ik altijd mn deur dichtgooi en gelijk mn knopje slot indruk op ab. maar die doet het wel es niet. daarnaast kwam ik er vandaag achter dat mn raam aan pass. zijde als die open is, met de hand alle kanten op kan :/
                    maar jah.. .heb nieuwe behang gekocht en camera komt nog wel es.
                    en idd Miss S. ik heb bijna elke dag dat ik dat heb. gege. vanmorgen helemaal. heb zelfs hekelaan mn baas. haha.
                    nu ga ik lekker trainen en daarna andere posts lezen.
                    ps. ik denk dat ik ook veel tegenslag heb omdat ik zeer veel vergeet. ben een vergied. heb zelfs een pda aangeschaft, omdat ik het niet onthou allemaal. zal wel samenhangen met die epileptie. ga woensdag btw tussendoor ff suiker prikken. of dat wel in orde is.

ciau m8s
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

dat vergeten heb ik ook wel eens maar schrijf tegen woordig alles in mijn agenda en komt het helemaal goed
                      Who's the Chef

Comment

had 5 jaar trug 3 mnd. stage gelopen in amerika. keek ik gister een stapel mails door (op papier) daar stonden allemaal verhalen wat ik daar meemaakte, waar ik echt niks meer van wist.

@ corina: KLOPT als een bus. ik ben veelste lief als mensen mij oplichten of zo. ik denk altijd het positieve dat ze het niet zo bedoelen ofzo

Comment

Originally posted by bruce
                          @ corina: KLOPT als een bus. ik ben veelste lief als mensen mij oplichten of zo. ik denk altijd het positieve dat ze het niet zo bedoelen ofzo
                          Waar ben je opgegroeid dan? Hier is iedereen altijd super achterdochtig en er hoef maar iets te gebeuren en der word al iemand beschuldigd...
                          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

urk. en daar zitten alleen maar ellendelingen maar men is niet zo achterdochtig. alleen de vrouwen

Comment

Ja Bruce zo was ik dus ook altijd, alleen maar het goede van de mensen inzien. Trap er nu nog welleens in en dan wordt ik weer eens met mijn neus op de feiten gedrukt. (en dat doet echt fucking pijn, als je iemand vertrouwt heb)

believe me, vertrouw niemand, als je ze ga vertrouwen steken ze zo een mes in je rug heb het al te vaak meegemaakt.
                              Tis niet dat ik helemaal niemand meer vertrouw, tuurlijk wel, maar ik zal altijd een muurtje blijven hebben.

Klinkt zo wel allemaal heel dramatisch maar zo ga je wel denken, komt bij jou ook nog wel, moet je vaak door mensen belazert zijn.
                              Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

komt bij jou ook nog wel, moet je vaak door mensen belazert zijn.
                                nog vaker ??
                                volgens mij is er niemand op dit board zo vaak belazert als big B
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X