Originally posted by corina
veel nieuwe gezichten
Collapse
X
-
Originally posted by TestoIdd....lekka belangrijk.....morgen ook mooi weer?
Ik zal aan je denken als ik in mn zwembroek in de tuin zit,Ahmet."Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
-
Originally posted by TestoIk doe niet aan geheimen...ik ben een open boek voor iedereen.
Behalve voor je psychiater alleen voor hun ben je een gesloten boek
Je wil toch niet zeggen dat je weer naar Polen gaat hé?
Vorige keer dat ik je daarover sprak had je het ook over mooi weer dat was vlak voor mijn vertrek naar Spanje.
Echter sneeuwde het toen in PolandJay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
-
Originally posted by ReyMysterioBehalve voor je psychiater alleen voor hun ben je een gesloten boek
Je wil toch niet zeggen dat je weer naar Polen gaat hé?
Vorige keer dat ik je daarover sprak had je het ook over mooi weer dat was vlak voor mijn vertrek naar Spanje.
Echter sneeuwde het toen in Poland
Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by TestoNeem es een knappe banner,homo.Originally posted by ReyMysterioDe mijne oogt wat vrolijker dan dat zwarte ding van jou
( nooit gedacht dat ik mijn eigen werk zou afkraken )Ik ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
Originally posted by ShannasseTesto en Rey kennen alkaar al iets langer dan vandaag Ahmet, denk dat je iig voorlopig beter niet eens kunt proberen hen te begrijpen...
Mij begrijpen is niet zo'n probleem maar die vage worstelgek....
Denk ik AR in alle rust te ontvluchten omdat die slome daar alleen nog spammed maar nee hoor....het is me weer niet gegund.....ik stel daarom ook voor om hem collectief te bannen;en op AR en op Bodynet!!
Wie is het met me eens?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment