veel nieuwe gezichten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haal die spybots weg voor het te laat is en we mekaar zelfs uit het oog verliezen doordat het board simpelweg niet meer overzichtelijk is
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

spy bots??
      denk dat je spam bots bedoeld , of ik heb het niet begrepe:P

grtz
      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Hmm je zit er weer eens naast...
        Spybots zijn bots van zoekmachines die ervoor zorgen dat Bodynet hoog in de lijsten komt als er bv op fitness wordt gezocht..
        Kijk maar es naar het aantal aanwezige leden en dan de rest de gasten enzo dat zijn spybots..
        Maargoed iemand die denkt dat je van AS een kleine lul krijgt moet ik niet zo serieus beantwoorden
        Enne denk nou niet dat elke post over jou gaat ik ken je nauwelijks
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana
          Hmm je zit er weer eens naast...
          Spybots zijn bots van zoekmachines die ervoor zorgen dat Bodynet hoog in de lijsten komt als er bv op fitness wordt gezocht..
          Kijk maar es naar het aantal aanwezige leden en dan de rest de gasten enzo dat zijn spybots..
          Maargoed iemand die denkt dat je van AS een kleine lul krijgt moet ik niet zo serieus beantwoorden
          Enne denk nou niet dat elke post over jou gaat ik ken je nauwelijks
          ehm ten eerste ik moet lere van foute dus nu weet ik ook wat spybots zijn.. ik dacht dat alleen omdat ik zoiets had gehoord en als je me nieuwe post hebt gelezen bedoelde ik het gewoon anders , ik bedoelde niet meer overeind krijge ja(over as en je penis), ik dacht niet dat deze post over mij ging , was gewoon nieuwsgierig wat het was
          hoop dat het duidelijk is

Comment

Hehe ok..
            Dat leren is goed inderdaad!
            Het leuke is dat 99% van de mensen denkt dat van as je pik krimpt en dat puur omdat ze niet weten wat het is..
            Vooroordelen dus
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

nouja vooroordelen ... het is gewoon ontwetendheid en als je dan er iets over vraagt is het heel raar en krijg je meteen gezeik over je heen dat je niet moet praten als je er niks over weet enzo maar daarom vraag je er toch iets over, om erover te leren....
              anders zou je het ook niet vrage neem ik aan..

grtz

Comment

Hehe dat komt omdat het al zovaak gevraagd is
                Op een gegeven moment is men het antwoord geven moe
                Wat wel grappig is btw dat veel mensen drugsgebruik(xtc en speed etc) nog meer accepteren dan anabolen!
                Komt er nog bij dat kleine kaalkopjes van 60 kg die elk weekend lijp zijn zelfs durven te roepen dat anabolUUH slecht zijn..
                Pathetic..
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

helemaal met het laatste eens. alleen je moet eerlijk zijn as is niet gezond.

Comment

tja dat is het toch ook ?? al die nadele je zal maar een xtje gebruiken om het te probere en je krijgt je pik niet meer omhoog

Comment

• he he he ik wil ook meedoen, 12 jaar muay thai , internationele gevechten, 3 keer in de ring gestaan in bangkok (the place to be ) voor de rest weet ik zelfs niet meer hoeveel keren ik in de ring heb gestaan. En nu een oude zak en papa van 5 kindjes waar is het misgelopen

Bij karate wordt toch geen fysiek contact gebruikt dacht ik, kan het mis hebben, maar heb dikwijls wedstrijden gezien en zag nooit iemand k.o. gaan of met een bebloed gezicht van de mat komen, pussy sport hahahahaa en jij wilt sparren tegen Mr C, 120 kilo denk 185 cm en zo breed als een deur en freefighter
                      Ja ahmet je hebt humor kerel

Grtz
                      stil growing

Comment

• Originally posted by snipke
                        en jij wilt sparren tegen Mr C, 120 kilo denk 185 cm en zo breed als een deur en freefighter
                        Ja ahmet je hebt humor kerel

Grtz
                        Ja Ahmed, dit zou ik je ook niet aanraden hehe
                        Groet;
                        Brear.

Comment

• Ik kom wel kijken hoor, ben wel in voor wat grove humor.
                          Lengte is 1.87m en gewicht ietjes meer maar verder klopt de beschrijving erg goed...

Comment

• Gewoon een paar flessen baco meenemen die eerst leegzuipen (zelf niet) en dan kun je hem naar huis rollen
                            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• Originally posted by Shannasse
                              Ik kom wel kijken hoor, ben wel in voor wat grove humor.
                              Lengte is 1.87m en gewicht ietjes meer maar verder klopt de beschrijving erg goed...
                              Je vergeet nog ontiegelijk lelijk
                              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• Is een kwestie van smaak Rooie en met die beschrijving kan ik het uiteraard bepaald niet eens zijn hè.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X