Hehe hoe naief

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is in het geval van Bruce een beetje lastig hè, is mij nog nooit gelukt een mobieltje via welke telefoon dan ook naar wie dan ook te versturen.

@ Rey: je lijkt wel een kleuter man, dieptriest hoe je in dit geval door blijft mauwen, je ongelijk niet toe kunt geven en de posts die niet zo lekker in je straatje passen voor het gemak overslaat.
    Kan me de reactie van Bruce dan ook goed voorstellen en kan me nog prima vinden in zijn beschrijving ook.

Comment

Originally posted by bruce
      weet je wat? dan geloof je het niet.
      tuurlijk kon ik hem op tracktrace traceren. maar daar staat eerst: aangenomen, dan verzonden ofzo maar nooit kwam status afgeleverd. en ZIJ, de ptt weet je wel, die je aan de telefoon krijgt als je problemen hebt, zouden het uitzoeken en ik kreeg een BRIEF, zoeen die je kan schrijven of typen, deze was getypt en ze vertelden / schreven mij dat ze niet konden TRACEREN waar het was gebleven. oftewel het was kwijtgeraakt. ONZE EXCUSES VOOR HET ONGEMAK!!
      en als je nou nog blijft beweren dat ik zomaar wat zeg en jij gelijk hebt tegen mijn bewering in, dus dat ik onzin uitkraam, is dit mijn laatste reaktie op welke post ooit van jou want dan ben je een onwijs verschrikkelijk eigenwijs ventje. zo simpel is het. tis gwoon zwaar triest dat je dan niet te overtuigen bent, terwijl ik dat gewoon in levende lijve meemaakte.
      Je snapt mij niet helemaal.
      Als jij je pakketje afgeeft kun je met je code op internet volgen waar het pakket is.
      Het pakket word aangenomen op het postkantoor en vervolgens word het pakket overgebracht naar het sorteercentrum.
      Vanaf het sorteer centrum brengen ze het richting bestemming waar het meestal door een extern bedrijf ingehuurd door TPG naar de klant word gebracht.
      Dus dat jij zegt het is niet te traceren is bull idd voor de rest geloof ik je.
      Maar het is iig terug te traceren naar de laatste scan dus dan heb je een indicatie waar het kan zijn.
      Je pakketje word sowieso meerdere malen gescant en het gaat nooit rechtstreeks naar de ontvanger toe.
      Na aflevering waarbij de klant moet tekenen word het opgegeven als levering voltooid en blijkbaar is die stap overgeslagen.
      Ik heb jou voor de Schiek spullen ook een 3s nummer gegeven en daarmee was het ook te volgen en dat deed ik ook en hij is drie keer gescant.
      Je mag geloven wat je wil 1 belletje naar TPG en ze vertellen je precies hetzelfde als je vraagt hoe vaak een pakket gescant word binnen Nederland.
      Alleen zendingen naar het buitenland worden meestal gescant tot Schiphol
      Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Ja hoor Rey, alles is te traceren. Zolang het goed gaat hè...
        Als er een keer iets fout gaat zoals bij Bruce houdt het gewoon op, kan je het hele proces wat wij allang kennen nog 100 keer uitleggen en zo gedetailleerd als je wilt, verandert er helemaal niets aan.
        Zit die enorme plaat van gewapend beton voor je harses nou echt zo in de weg?

Comment

Al bij al is het wel klote voor je Iguana. Ik leef met je mee....
          Grtz
          -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
          -2 know what we don't know
          -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by Shannasse
            Ja hoor Rey, alles is te traceren. Zolang het goed gaat hè...
            Als er een keer iets fout gaat zoals bij Bruce houdt het gewoon op, kan je het hele proces wat wij allang kennen nog 100 keer uitleggen en zo gedetailleerd als je wilt, verandert er helemaal niets aan.
            Zit die enorme plaat van gewapend beton voor je harses nou echt zo in de weg?
            Ik zeg wel niks meer joh.
            Als ik zeg dat de hele route vastgelegd word tijdens het complete proces van aflevering op het postkantoor tot aan de klant zijn deur waarbij het pakket diverse stations passeerd en constant het pakket gescant word dan valt er altijd af te leiden waar het pakket voor het laatst wel gescant is.
            De speciale afdeling van de TPG die zich er mee bezig houd zal dit ook heus controleren bij het indienen van een verzoek tot controle van het pakket gaan zij ook uit van het 3s nummer aangegeven op je bon die de baliemedewerker netjes voor je uitdraaid.
            Dan kun je wel vragen hoe dik dat stuk beton is, maar ik leg iets uit en geef een tip.
            Het lijkt mij stug dat het pakket nooit gescant is en als dat wel zo is dan ligt ie gewoon op het postkantoor.
            Het is voor mij niet moeilijk aangezien ik vaak genoeg pakketten verstuur/verstuurd heb.

Comment

Originally posted by bruce
              en ZIJ, de ptt weet je wel, die je aan de telefoon krijgt als je problemen hebt, zouden het uitzoeken en ik kreeg een BRIEF, zoeen die je kan schrijven of typen, deze was getypt en ze vertelden / schreven mij dat ze niet konden TRACEREN waar het was gebleven. oftewel het was kwijtgeraakt. ONZE EXCUSES VOOR HET ONGEMAK!!
              Dit is wat de mensen van de TPG in een brief lieten weten aan Bruce, lijkt mij erg duidelijk. Ze konden het dus ondanks alles zélf niet meer traceren.
              Wat snap je nou niet?

Comment

Dit is wat de mensen van de TPG in een brief lieten weten aan Bruce, lijkt mij erg duidelijk. Ze konden het dus ondanks alles zélf niet meer traceren.
                Wat snap je nou niet?
                of hij wilt het gewoon niet snappen... ik snapte het al toen ik de laatste regel las...

grtz
                Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

rey ga er maar van uit dat het waar is jonge ik snap niet waarom hij hierover zou liegen toch? en als hij liegt .. tja dan is het gewoon tijdverdrijf

grtz
                  Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Wat snap je nou niet?

Wat jullie willen.
                    Ik vind het wel best veel plezier met het volgende pakket

Comment

Wie weet haal je je gelijk nog joh..

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

status van het pakket op tracktrace op inet was st het was aangenomen, daarna naar verzamelpunt was gebracht. en daar bleef hij op staan. dagen lang. ofwel: het kwam daar niet meer weg. en logisch dat ptt dat kan nagaan. maar waar het om draait is dat het daar intern in die grote afdeling waar 100.000 pakketjes per dag doorheen gaan is blijven steken en nooit gescand is dat het daar is vertrokken. ofwel: tis achterover gedrukt of in de prullebak beland. duidelijker kan ik me niet maken, mr. eigenwijs
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik zal je nog eens helpen, Bruce.
                          Je weet zelf wel wat ik bedoel

Comment

En weer een vriend minder, gaat lekker zo Brucie.

Greets...

Comment

ja. mn beste vrienden raak ik zo kwijt. omdat ze zo flexibel zijn om andermans verhaal te geloven. (niet dus)
                              ik vind dat je je ongelooflijk aanstelt, rey. maar geeft niet. heb geen hulp meer nodig.
                              vooral dat kots icontje. errug leuk. alsof ik degene ben die loopt te zieken
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ben je uiteraard niet.
                                Verder lijkt het mij en ik denk de meesten wel duidelijk hoe het echt zit, van de ptt tot aan vrienden zeg maar.

Slotje?

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X