Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Toch even verduidelijken, een beer in belgie betekent een forse,grote kerel. Misschien had je het zo wel begrepen, maar toch...
On-topic: Bruce ik dacht ook dat BL de aanslag had opgeëist, maar was er niet zeker meer van.
Het idee dat Amerika achter de aanslag staat, of er iets mee te maken heeft vind ik totaal uit de lucht gegrepen. Wat er wel van is dat de CIA genoeg info had om 9/11 te vermijden....
Grtz
Het idee dat Amerika achter de aanslag staat, of er iets mee te maken heeft vind ik totaal uit de lucht gegrepen.
Heb je de films waar het topic mee begonnen is toevallig ook nog gekeken?
En waar baseer je deze stelligheid op?
Je hoort mij niet zeggen dat het met zekerheid wel of niet zo is hoor, maar iedereen die in deze wél met zekerheid het ene of het andere kan zeggen bezit blijkbaar informatie die de rest van ons niet heeft...
Er bestaan zoveel vragen en onduidelijkheden rond dit hele gebeuren dat geen enkele stellige uitspraak meer lijkt te kunnen. Kijk maar eens rond op internet, er zijn nog veel meer films, feiten en vraagstukken te vinden dan degene die Achilles al heeft gepost.
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Comment