Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Idd feestje kan best leuk zijn, maar daar stem ik niet voor hoor...
Doe het gewoon omdat we toch een beetje 'one big happy virtual family' zijn en dan heb je toch wel iets voor elkaar over zou ik denken.
ondanks onze hevige discussie stem ik toch maar even
Dank u voor uw deelname.
Uw stem werd geregistreerd.
Aantal stemmen realtime:
Marian heeft 797 stemmen
Hilda heeft 906 stemmen
Angelina heeft 717 stemmen
Lia heeft 476 stemmen
Marij heeft 700 stemmen <-- 700e van mij
Gerda heeft 138 stemmen
Wederom gedaan maar zou nog maar eens met Dav1t0 gaan praten, want als ik zo de stand van met name die Marian bekijk ga je het op deze manier nooit redden...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment